۱4 نقطه کشور میزبان سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ۱4 نقطه کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره عمار، مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در ۱4 نقطه کشور برگزار خواهد شد که در ادامه جزئیات این مراسم‌ها را مشاهده خواهید کردید.

مراسم میاندوآب به یاد حاج قاسم

مراسم افتتاحیه جشنواره عمار در شهرستان میاندوآب به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳ دی‌ماه برگزار می‌شود که برنامه‌های اکران‌ها هم هم‌زمان با تهران در ایام جشنواره انجام می‌شود.

اسلامشهر میزبان سیزدهمین جشنواره عمار

افتتاحیه جشنواره عمار برای مردم شهرستان اسلامشهر ۱۴ دی‌ماه و مراسم اختتامیه در تاریخ ۱۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد. این برنامه در سینما فجر اسلامشهر با اکران آثار جشنواره سیزدهم عمار در سینما فجر برگزار خواهد شد.

جشنواره عمار در نصف جهان

مردم اصفهان در تاریخ ۱۵ دی‌ماه می‌توانند در جشنواره عمار امسال شرکت کنند که این مراسم در سینما فرهنگ خمینی‌شهر از ۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

سیزدهمین جشنواره عمار در سالروز کشف حجاب

جشنواره عمار امسال در استان یزد هم‌زمان با سالروز کشف حجاب در ۱۷ دی‌ماه آغاز می‌شود که از ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه در سه‌نقطه مسجد امام سجاد ع یزد، مسجد جامع نجف‌آباد یزد، مسجد آزادشهر یزد اکران انجام خواهد شد.

تهرانی‌ها به منطقه ۱۷ مراجعه کنند

پایتخت‌نشین‌ها نیز برای شرکت در جشنواره عمار امسال می‌توانند به منطقه ۱۷ مراجعه کنند که مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۸ در منطقه ۱۷ سینما بهارانو از ۱۸ دی‌ماه تا ۲۴ دی‌ماه در ۲۵ مسجد منطقه بعد از نماز مغرب و عشاء اکران می‌شود و در سینما بهاران هم اکران فیلم انجام خواهد شد.

جشنواره عمار در کانون شهید باهنر

اکران‌های مردمی جشنواره عمار امسال در تاریخ ۲۶ دی‌ماه در استان همدان آغاز به کار می‌کند که این مراسم در اداره ارشاد یا کانون شهید باهنر شهرستان نهاوند با حضور ستادهای شهرستانی استان برگزار خواهد شد.

۱۰ روز جشنواره در استان آذربایجان غربی

۳۰ دی‌ماه در استان آذربایجان‌غربی به مدت ۱۰ روز برای فیلم‌های جشنواره عمار برنامه تدارک دیده شده است و در نهایت اختتامیه نیز در سالن سینما ایران ارومیه برگزار خواهد شد.

جشنواره عمار قم از ۱۲ تا ۲۳ بهمن‌ماه

افتتاحیه سیزدهمین جشنواره عمار در استان قم از ۲۴ تا ۳۰ دی‌ماه برگزار خواهد شد که اکران در این استان از تاریخ ۱۲ تا ۲۳ بهمن‌ماه خواهد بود.

افتتاحیه جشنواره عمار در سبزوار و استان خوزستان

در سبزوار و استان خوزستان نیز این جشنواره از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود که در استان خوزستان اول تا هفتم بهمن ویژه‌برنامه برای اکران است.

برگزاری جشنواره عمار در پادگان ۰۷

استان لرستان نیز در ۱۱ بهمن‌ماه در پادگان ۰۷ ارتش خرم‌آباد میزبان علاقه‌مندان به جشنواره مردمی عمار است.

برنامه ویژه مردم ورامین برای جشنواره عمار

شهرستان ورامین برای جشنواره عمار در دهه فجر برنامه ویژه دارد.

استان مرکزی و خراسان جنوبی میزبان جدید

همچنین در استان مرکزی و خراسان جنوبی نیز جشنواره عمار افتتاح و فیلمهای دوره سیزدهم برای علاقه مندان اکران عمومی می شود.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه 14 دی‌ماه شروع می شود و تا 22 دی‌ماه، آثار جشنواره در این مراسم، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. آیین اختتامیه جشنواره عمار نیز 24 دی‌ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مسابقه مستند و داستانی برگزار می‌شود.

  • همدان: روز۲۶دی‌ماه با حضور ستادهای شهرستانی استان برگزار خواهد شد.
  • آذربایجان_غربی: اکران آثار جشنواره از ۳۰ دی‌ به مدت ۱۰ روز در سینما ایران ارومیه.در نهایت اختتامیه نیز برگزار خواهد شد.
  • قم: افتتاحیه از ۱۲ تا ۲۳ بهمن‌ماه و اکران های آثار جشنواره نیز در همین تاریخ خواهد بود.
  • سبزوار و خوزستان: ویژه برنامه ای در سبزوار از اول بهمن‌ و در خوزستان اول تا هفتم بهمن ماه.
  • لرستان: افتتاحیه روز ۱۱ بهمن‌ماه و در پادگان ۰۷ ارتش خرم‌آباد خواهد بود.
  • ورامین: مردم ورامین برای جشنواره عمار در دهه فجر برنامه ویژه دارند.