یک فعال فرهنگی در گفتگو با جهاد رسانه‌ای؛

جشنواره عمار تلاشی برای تحقق سخنان رهبری است

یک فعال رسانه‌ای گفت: در جشنواره عمار، جمعی از دغدغه مندان فرهنگی گرد هم آمده اند تا تمام تلاششان را طبق سخنان رهبری برای تبدیل سینمای حال حاضر به سینمای اسلامی بگذارند.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از راهیان نور؛ مرضیه قربانی از فعالان جشنواره مردمی عمار، با حضور در مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور در سخنانی، گفت: این جشنواره قبلا در زمینه فیلم های سیاسی فعالیت داشت اما به دلیل بازتاب زیاد، فعالیت های خود را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی آغاز کرده است.

وی با اشاره به شناسایی اکران کنندگان از نقاط مختلف کشور، افزود: با شناسایی فعالان فرهنگی از سراسر کشور، فیلم های جشنواره را برایشان ارسال کرده تا در مکان های فرهنگی اکران شود.

این فعال رسانه‌ای انتخاب هویزه برای فعالیت جشنواره عمار، عنوان کرد: یادمان هویزه جزء یکی از پربازدیدترین مناطقی است که مورد استقبال کاروان های دانش آموزی و دانشجویی است.

قربانی ضمن اشاره به احداث سینما سنگر در یادمان هویزه و با بیان اینکه این سینما با هدف حمایت از جوانان انقلابی به پخش فیلم های تولیدی توسط آنها می پردازد، خاطرنشان کرد: سینما سنگر از سال ۹۵ به همت جمعی از فعالان فرهنگی بر پاشده و به اکران فیلم های جشنواره می پردازد.

وی ادامه داد: در جشنواره عمار، جمعی از دغدغه مندان فرهنگی گرد هم آمده اند تا تمام تلاش خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای تبدیل سینمای حال حاضر به سینمای اسلامی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به حضور غرفه های فرهنگی در محوطه این یادمان گفت: رمان “زایو” که درباره آینده ایران سخن می‌گوید از پرفروش ترین کتاب هایی است که مورد استقبال زائرین قرار گرفته است.