مردم همدان از فیلم‌های جشنواره «عمار» استقبال کردند

مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در همدان گفت: اکران فیلم‌های نهمین جشنواره «عمار» مورد استقبال مورد همدان قرار گرفت.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از نافع، حامد طلایی مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در همدان در گفت‌وگویی اظهار کرد: فیلم‌های نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» روز پنج شنبه در کانون مهدیه همدان اکران شده و استقبال خوبی از سوی مردم انجام شد.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره عمار از روز ۹ دی ماه شروع شده، افزود: این جشنواره با جشنواره‌های دیگر متفاوت است زیرا فیلم‌های آن در طول سال اکران شده و گزارش اکران به دبیرخانه ارسال می‌شود.

مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در همدان گفت: اکران عمومی این فیلم‌ها در روزهای خاص به منظور اهمیت و توجه به این جشنواره است.

طلایی با بیان اینکه ۲۰ فیلم در جشنواره عمار همدان اکران شدند، بیان کرد: همه فیلم‌های رسیده به جشنواره شاخص و خوب بودند و انتخاب فیلم‌ها بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: فیلم های قوی از دید مردم شامل: فیلم «خانه پنجم » در مورد کشف حجاب در زمان رضاخان، «تعمیر» ، مستند «خاطرات رضاخانی» که برگرفته از منابع و مرجع‌های مختلف ساخته شده بود و «ایران بیست» که به ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در طول این سال‌ها اشاره می‌کند.

مسوول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در همدان خاطرنشان کرد: دیگر فیلم‌های اکران شده شامل: بدون لک، بارکد، عصر وارونه، خلوت خوب، بابای شکلاتی و … بودند که برخی از این فیلم‌ها و مستندها به موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی بسیار خوب پرداخته بودند و برای بینندگان جذاب بود.

طلایی تصریح کرد: افرادی که علاقمند به اکران این فیلم‌ها هستند می‌توانند بسته‌های فیلم را از ما دریافت کرده و گزارش اکران را به دبیرخانه بدهند.