همراه با فیلمسازان مردمی:

هیچ هزینه‌ای برای ساخت فیلم نکردیم/ «فیلم ما» محل دیده شدن فیلمسازان مردمی

فیلمساز جوان مرندی گفت: «فیلم ما» جشنواره عمار، حرکت تاثیرگذاری است که طی آن آثار فیلمسازان مردمی و آماتور هم امکان
شبنم سقای حسینی- جشنواره عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، با انتشار فراخوان هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به اهمیت ثبت سوژه‌ها و فیلمسازان مردمی، به سراغ تعدادی از شرکت کنندگان بخش «فیلم ما» در ادوار مختلف جشنواره عمار رفتیم.
بنابرین گزارش، شبنم سقای حسینی، فیلمساز جوان مرند آذربایجان‌شرقی که با اثر «تعقیب» در چهارمین جشنواره عمار حاضر شده بود، درباره آشنایی خود با این جشنواره گفت: از طریق تبلیغاتی که برای اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مرند درج شده بود با این جشنواره آشنا شدم و اثرم را که با مطابق با موضوعات عمار بود، برای شرکت در آن فرستادم.
وی درباره سوژه فیلم خود اظهار داشت: من موضوعات فیلم‌های خودم را از داستان‌های کوتاه یا اتفاقاتی که در روزنامه‌ها روایت می‌شوند، انتخاب می‌کنم و موضوع فیلم «تعقیب» را هم از یک داستان کوتاه برداشتم و با همراهی دوستانم، فیلمنامه آن را نوشته و اثر را تولید کردیم.
حسینی درباره چرایی انتخاب قالب فیلم برای روایت سوژه خود بیان کرد: من در کنار فیلم، به نوشتن نمایشنامه و اجرای نمایش‌های خیابانی هم می‌پردازم اما برای پرداختن به این موضوع، قالب فیلم مناسب‌تر بود.
این فیلمساز جوان ادامه داد: برای ساخت این فیلم، گروه تئاتری که با آنها همکاری می‌کنم، در بخش‌های مختلف مثل بازیگری، عکاسی و… به من کمک کردند، به همین دلیل، هیچ هزینه‌ای برای آن نکردیم.
وی در پایان گفت: بخش «فیلم ما» جشنواره عمار، کار تاثیرگذاری است که طی آن آثار فیلمسازان مردمی و آماتور هم امکان دیده شدن پیدا می‌کنند و این موضوع به آنان روحیه و انگیزه می‌دهد.