همزمان با دومین سالگرد عروج سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛

برگزاری مسابقه «حلقه وصل» برای فعالیت‌های خودجوش مردمی در سالگرد حاج قاسم

در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مردمی مراسم دومین سالگرد عروج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشریه حلقه وصل به ۴ مورد از بهترین فعالیت‌های گروه‌های خودجوش مردمی با موضوع: «مردمی‌سازی بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی» جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌کند.

به گزارش «عمار فیلم»، شاید تلخ‌ترین اخبار بعد از رحلت امام(ره)، خبر شهادت حاج قاسم بود که بعد از نماز صبح همه شنیدند و بهت جدی جامعه را فرا گرفت. آن چیزی که این واقعه را تبدیل به یوم الله کرد و رهبر انقلاب این واژه را به کار بردند، استقبال و بدرقه میلیونی از حاج قاسم بود. انگار مردم همه آنچیزی که از فداکاران دوران جنگ و این جنس آدمها چشیده بودند، در حاج قاسم تداعی کرد. برای کسانی هم که آن دوران را درک نکرده بودند، یک مصداق عینی پیدا کرد. عملا مردم همه آرمان‌هایشان را در حاج قاسم دیدند و شاید مردم بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب و با کارگزارِ تراز انقلاب اسلامی کردند.

هم‌اکنون در آستانه دومین سالگرد عروج سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی هستیم و گروه‌های مختلف مردمی و نهادهای حاکمیتی و مجموعه‌های دولتی در تلاش برای برگزاری مراسم‌های باشکوه و درخور برای بزرگداشت مقام سردار شهید و مردمی میهن عزیزمان هستند.

بر اساس این گزارش در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مردمی مراسم دومین سالگرد عروج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشریه حلقه وصل به ۴ مورد از بهترین فعالیت‌های گروه‌های خودجوش مردمی، جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌کند.

موضوع اصلی این مسابقه «مردمی‌سازی بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی» است

 

مهلت ارسال آثار: تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰

گروه‌های خودجوش مردمی برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فعالیت خود را در قالب گزارش تصویری یا فیلم به پایگاه خبری حلقه وصل در پیام‌رسان‌های ایتا ، بله یا تلگرام ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت hvasl.ir مراجعه نمایند.

 

گروه‌های برگزیده مردمی مشمول دریافت هدایای زیر می‌باشند:

گروه برگزیده اول: ۷۰ میلیون ریال
گروه برگزیده دوم: ۵۰ میلیون ریال
گروه برگزیده سوم: ۴۰ میلیون ریال
گروه برگزیده چهارم: ۳۰ میلیون ریال