سومین شماره ویژه‌نامه «فانوس» منتشر شد/ سجیل‌های زلزله در راهند

سومین شماره ویژه‌نامه روزانه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار «فانوس» با عنوان «سجیل‌های زلزله در راهند» امروز شنبه 14 دی ماه منتشر شد.

به گزارش «عمار فیلم»، سومین شماره ویژه‌نامه روزانه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار «فانوس» با عنوان «سجیل‌های زلزله در راهند» امروز شنبه ۱۴ دی ماه منتشر شد.

در شماره سوم ویژه‌نامه روزانه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار «فانوس» با عنوان «سجیل‌های زلزله در راهند» مطالبی از قبیل یادداشت «یزدان تفنگ ندارد» از محمدصادق باطنی، گزارش نشست خبری مستند «این منطقه آلوده به مین است»، گزارش مراسم شعر و رجزخوانی ضدآمریکایی «انتقام سخت» در سینمافلسطین، نگاهی به مستند «روایت رهبری» در یادداشتی به قلم آرش فهیم، گفتگو با مهدی نقویان کارگردان مستند «روایت رهبری»، گفتگویی با امیر سیاح کارگردان مستند «۴۲۰۰» و گفتگو با سعید بخشی، دانشجوی و فعال جهادی شهرستان بندر لنگه که فیلم‌های جشنواره را در این شهرستان اکران می کند را مشاهده می‌کنید.

مخاطبان در این شماره گفتگویی با رضا قاسمی از فعالان فرهنگی شهر قزوین را با عنوان «نماز جمعه سینمایی» از نظر می گذرانند. ضمن اینکه در این شماره گفتگو با کارگردان مستند «بیر عالم سوز» را شاهد خواهند بود. همچنین دو یادداشت از سید شهاب الدین واجدی و نیکو روستایی نیز پیرامون مستند «بیر عالم سوز» منتشر شده است.

دیگر مطلبی که در این نشریه منتشر شده گفتگو با محمدطه امیری مستندساز فیلم کوتاه به نام «عزالدین» است. ضمن اینکه یادداشت شفاهی از مسعود رضایی با عنوان «جشنواره عمار حق کم کاری ندارد» نیز منتشر شده است.

سومین شماره ویژه‌نامه روزانه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار «فانوس» با عنوان «سجیل‌های زلزله در راهند» را از اینجا می توانید دانلود کنید.