همراهی جشنواره عمار با مردم مظلوم غزه/ حمایت رسانه‌ای روبیکا

در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین انعکاس همراهی ملت ایران در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه، بخش «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف «نهضت مردمی تولید محتوا» فراخوان سراسری «فلسطین ما» را منتشر کرد.

به گزارش عمارفیلم، در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین انعکاس همراهی ملت ایران در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه، بخش «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان سراسری «فلسطین ما» را در محورهای روایت کُنش‌های امت اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، قصه گویی برای کودکان فلسطین، قصه گویی تاریخ و ماجرای فلسطین برای کودکان ایرانی، شعرخوانی و دکلمه خوانی درباره حماسه مقاومت مردم فلسطین، تجسم جهان بدون اسرائیل، رجزخوانی در برابر اشغالگران، پیام دانش‌آموزان ایرانی به مردم غزه، گزارش خبری روز آزادی قدس و شرح قاب منتشر کرد.

لازم به ذکر است «فراخوان فلسطین ما» از تاریخ 26 مهرماه 1402 پس از جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی شروع شده و با همکاری سوپر اپلیکیشن روبیکا به عنوان جامع‌ترین پیامرسان بومی درصدد انعکاس اعلام حمایت ملت ایران از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است.

همه مردم به ویژه دانش‌آموزان می‌توانند با دوربین فیلم‌برداری یا گوشی همراه در محورهای بالا تولید محتوا کرده و از طریق کانال و صفحه رویدادهای روبیکا آثارخود را ارسال کنند.

اقشار مختلف مردم می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آبان‌ماه 1402 به آدرس@Filmema13  در پیامرسان‌های شاد، بله، ایتا و روبیکا ارسال کرده و با مراجعه به آدرس@filmema_fest  در پیامرسان‌های بومی از جزئیات شیوه ضبط فیلم و ارسال اثر، اخبار این بخش، مشاهده دیگر آثار ارسالی، آموزش فیلمسازی آسان و… مطلع گردند.