در مصاحبه با سعید شیخ‌زاده گفته شد:

تمام زنان ایرانی موفق هستند / موفقیت‌های بیشتر زنان نسبت به آقایان

همه ما نیازمند «نهضت تولید محتوای مردمی» در راستای  جلوگیری از فراموشی زنانِ قهرمان ایران هستیم.  نهضتی که نوجوانان می‌توانند در آن پیشرو بوده و با حضور در بخش «فیلم ما» جشنواره مردمی عمار در نجات‌دادن سوژه‌ها از خطر فراموشی سهیم باشید. «زنانِ قهرمان»، زنان عادی‌ای هستند که اطراف ما زندگی می‌کنند و نسل جدید به راحتی می‌تواند با آن‌ها احساس هم‌ذات‌پنداری کرده و به عنوان الگو انتخاب کند.

به گزارش عمارفیلم؛ این روزها مسابقه فیلمسازی ویژه دانش‌آموزان برای معرفی زنان موفق ایران تحت عنوان «نهضت روایت زن ایرانی» در بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در جریان است.

به همین دلیل به سراغ «سعید شیخ‌زاده» مجری، بازیگر و صداپیشه کشورمان رفتیم تا نظر وی را در مورد این پویش جویا شویم:

 

تمام زنان ایرانی موفق هستند

شیخ‌زاده اظهار داشت: تمام زنان ایرانی در تمام سال‌ها، چه نسل قدیم و جدید، زنان موفقی هستند. چه کسانی که خانه‌دار بوده و چه کسانی که فعالیت اجتماعی داشته‌اند. بدون شک خانم‌های ایرانی همگی خانم‌های موفقی هستند.

 

موفقیت‌های بیشتر زنان نسبت به آقایان

شیخ‌زاده بیان کرد: اصولا زنان مخصوصا در نسل جدید پیشرفت و موفقیت بیشتری نسبت به آقایان دارند. بنده در فعالیت هنری خودم خانم‌هایی با تلاش بیشتر و مصمم‌تری را نسبت به آقایان دیده‌ام و در کار بنده اصولا خانم‌‌ها موفق‌تر هستند.

 

شیخ‌زاده در پاسخ به معرفی زنان موفق اطراف خود گفت: در بین همکاران بنده خانم‌های بسیاری هستند که هم از جهت کاری و هم خانوادگی موفق هستند از جمله خانم «ناهید امیریان» از صداپیشگان خوب و موفق که دارای 6 فرزند بوده و در کار خود نیز موفق هستند. همچنین خانم «مهوش افشاری» که هم در خانواده و نیز کارشان بسیار موفق هستند.

 

شیخ‌زاده در پایان اشاره کرد: بنده به نوجوانان برگزیده «نهضت روایت زن ایرانی» شرکت در کلاس‌های هنری خودم را هدیه می‌دهم.

 

 

شما نوجوانان عزیز می‌توانید آثار خود را تا تاریخ 31 فروردین‌ماه 1402 به آدرس Filmema13@ در پیامرسان‌های شاد، بله، ایتا و روبیکا ارسال نمایید.