فراخوان امام‌جمعه گنبدکاووس در نهمین جشنواره مردمی عمار/جایزه ویژه برای اثر برگزیده درباره وحدت اسلامی

حجت الاسلام ترابی امام ‌جمعه گنبدکاووس در فراخوانی از جایزه ویژه خود برای فیلمساز برگزیده نهمین جشنواره عمار درباره موضوع وحدت اسلامی خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم»، در آستانه نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار ، امام ‌جمعه گنبدکاووس ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر قرارگرفتن موضوعی با عنوان “وحدت اسلامی” در فراخوان جشنواره مردمی فیلم عمار، هدیه ویژه سفر به مشهدمقدس را برای برگزیده این بخش از جشنواره در نظر گرفت.

حجت الاسلام ترابی با توجه به کسب رتبه توسط هنرمندان جوان این منطقه در دوره های متعدد خواستار پرداختن فیلمسازان جوان به سوژه ها و مسائل بومی همچون وحدت اسلامی شد.

ایشان ضمن آرزوی موفقیت برای همه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و هنرمندان متعهد، جشنواره مردمی عمار را انعکاس دهنده دستاورد های ملی و محلی در سرتاسر ایران اسلامی در چهلمین سال پیروزی انقلاب دانست و از همه دوستداران نظام اسلامی جهت اکران و گسترش تولیدات هنری دعوت بعمل آورد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان است و دارای اقوام و مذاهب مختلف و دارای تاریخچه کهن همچون شهر جرجان کهن و بلندترین برج آجری جهان می باشد.