جشنواره دانش‌آموزی «فیلم ما» جشنواره عمار در شوشتر خوزستان/دانش آموزان برتر، تقدیر شدند

اولین جشنواره دانش‌آموزی «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار در دبستان آیت الله کاشانی شوشتر خوزستان برگزار شد.

به گزارش «عمار فیلم»، برای نخستین بار در استان خوزستان جشنواره دانش‌آموزی «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار با معرفی نفرات برتر در دبستان آیت الله کاشانی شهر شوشتر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این همایش با قرائت قرآن توسط یکی از دانش آموزان و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در این مدرسه آغاز شد. سپس تیزرهای جشنواره مردمی فیلم عمار توسط پخش سیار سفیر آفتاب در حیاط دبستان نمایش داده شد.

در ادامه برنامه حجت الاسلام محمد عرب درباره موضوعاتی چون اهمیت کار و کارآفرینی، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، توصیه های رهبری، داستان های آموزنده پیرامون کار، اهمیت کار از نظر امام علی (ع) و حمایت تولید داخلی سخنرانی کرد.

وی در سخنان خود از راه اندازی طرح تشویقی خبر داد که در قالب آن و با هدف حمایت از تولید داخلی از دانش آموزان باغیرتی که برای خرید عید نوروز و تهیه لوازم تحصیل خود، اجناس ایرانی را انتخاب می کنند تقدیر می شود و به آنها تندیس تقدیر و غیرت داده خواهد شد.

در بخش دیگر این همایش سرود دانش آموزی «باید مقاوم باشیم» پیرامون توصیه های رهبری توسط دانش آموزان کلاس ششم شهید بهنام محمدی اجرا شد. اعضای گروه سرود شهید بهنام محمدی با لباس مشاغل آزاد و لباس سربازان ولایت دبستان حاضر شده بودند.

در ادامه پس از برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام عرب، تیزر دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار و فیلم هایی که توسط کارگردان های نوجوان دبستان آیت الله کاشانی تولید شده بود، اکران شد و دانش آموزان با اهمیت کار و اشتغال زایی و با شغل های مختلفی که والدین آنها تعریف می کردند، آشنا شدند.

اهدای جوایز و بسته های فرهنگی به شرکت کنندگان و برگزیدگان جشنواره فیلم عمار آخرین بخش این همایش بود. بر این اساس به دانش آموزانی که فیلم های کارگردانی شده آنها توسط شورای دبستان و دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار تایید و انتخاب شد، یک لوح سپاس از دبیرخانه این جشنواره تقدیم شد.

بر اساس این گزارش، ابوالقاسم ضرغام پور، رضا پور منجزی، ابوالفضل نیک افروز، مبین محمدی خاص و رضا حاجی پور منتخبان اولین جشنواره دانش‌آموزی «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار در دبستان آیت الله کاشانی بودند.

گفتنی است، به رسم قدردانی به تمامی دانش آموزانی که در این جشنواره شرکت کرده و آثاری را ارسال کردند یک بسته فرهنگی از جانب دبستان و دبیرخانه جشنواره به این دانش آموزان تقدیم شد. همچنین لوح سپاسی هم از جانب دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به رسم قدردانی به مدیریت دبستان آیت الله کاشانی اهدا شد.

دانلود فایل پی دی اف گزارش  اولین_همایش_دانش_آموزی_فیلم_کوتاه