«بلیت اختیاری» برای فیلم‌های عماری در سینماسنگر/سانس فوق العاده برای مستند «کرار»

در جمع می‌نشینم و نگاهی به مخاطبان می‌اندازم. موقع نگاه کردن مستند «کرار» سینماسنگر از خنده منفجر می‌شود. از بس این مستند قول خودمان باحال و جذابه.

به گزارش «عمار فیلم»، در جمع می‌نشینم و نگاهی به مخاطبان می‌اندازم. موقع نگاه کردن مستند «کرار» سینماسنگر از خنده منفجر می‌شود. از بس این مستند قول خودمان باحال و جذابه. حتی با عجله از بیرون به سمت سینماسنگر می‌آیند تا ببینند چه خبر است. آخر نمایش فیلم که می‌رسد دانشجویان با چشم‌های اشک آلود سینماسنگر را ترک می‌کنند.

تجمع در محل نمایش فیلم‌ها هم همچنان پرشور است و اکران‌های ما ادامه دارد. به دلیل کمبود جا معذرت‌خواهی می‌کنیم و حتی به دانشجویان عزیز ‌‌گفتیم سانس فوق العاده کمتر از یک ربع دیگر است و بچه‌ها ایستاده‌اند و منتظر هستند.

زائران هم به علت کمبود جا از بیرون، فیلم‌ها را تماشا می‌کنند و از غرفه‌های فرهنگی ما هم دیدن می‌کنند که حسابی بازارش داغ است.

ما همچنان آتش به اختیار فعالیت می‌کنیم و در سینماسنگر با یک تیر دو تا نشان می‌زنیم.

بچه‌های اکران، صندوق بلیت اختیاری تهیه کردند و بعد از نمایش هر فیلمی صحبت می‌کنند، هرکس هرچقدر که می‌تواند و برای فیلم، ارزش قائل است هزینه‌ای تقدیم می‌کند.

سانس فوق‌العاده مستند «کرار» شروع می‌شود.

این راه ادامه دارد…

جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته، در قالب سینماسنگر در یادمان شهدای هویزه، با زائران مناطق عملیاتی جنوب همراه می‌شود و با آثار برگزیده خود، از تاریخ ۱۲ اسفند تا ۶ فروردین، پذیرای مخاطبان خواهد بود.