نمایش و نقد فیلم‌‌های جشنواره مردمی عمار در سمنان

فيلم‌‌هاي هفتمین جشنواره مردمی عمار روزهای دهه فجر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان اکران می شوند

 

به‌گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری نشست نمایش و نقد فیلم‌‌های کوتاه داستانی و پویانمایی هفتمین جشنواره مردمی عمار در شش مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان، خبر داد.

وی افزود: این برنامه یکی از مصوبات اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان است و در راستای شعار امسال دهه فجر مبنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصادی با هدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت اقتصاد داخلی در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: فیلم‌‌های کوتاه در دو بخش داستانی و پویانمایی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تهیه و در اختیار مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان قرار گرفت.

جمال در پایان تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در بخش فیلم کوتاه داستانی، پس از نمایش آثاری مانند «آلبالو خشکه»، «فتوکپی»، «کلاس»، «دوئل»، «صف» و «فرند» با راهنمایی مربیان خود به نقد و بررسی آن می‌پردازند و در بخش پویانمایی نیز به تماشای دو مجموعه به‌نام‌های «بختک» و «خاکریزهای نمکی» می‌نشینند.

گفتنی است مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ایوان‌کی، پس از اجرای فعالیت‌های فرهنگی، بخش داستانی این فیلم‌ها را برای کودکان روستای جنت‌آباد اکران کرده و با استقبال آن ها روبرو شدند.