فیلم‌های جشنواره عمار در پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد به نمایش در می‌آید

رئيس بسيج رسانه استان يزد از اكران فيلم‌هاي جشنواره عمار در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج استان يزد خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری فارس، جواد امامی رئیس بسیج رسانه استان یزد اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر فیلم‌های جشنواره عمار در پایگاه‌های مقاومت بسیج به نمایش در می‌آید.

وی عنوان کرد: علاوه بر فیلم‌های جشنواره عمار، برخی فیلم‌های انقلاب از جمله یتیم‌خانه ایران، ناسور، سیانور و … نیز در طول ایام طبق برنامه زمان‌بندی شده در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های مختلف استان به نمایش در خواهد آمد.

امامی با بیان اینکه بالغ بر هزار و ۴۰۰ عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه الغدیر استان یزد در سطح استان در ایام‌الله دهه فجر به اجرا درخواهد آمد، بیان کرد: این برنامه‌ها توسط اقشار مختلف بسیج در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: نواحی مقاومت بسیج، سپاه الغدیر، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج رسانه، بسیج اصناف، بسیج طلاب و روحانیون و سایر اقشار مختلف بسیج در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سحط استان مشارکت دارند.

وی یادآور شد: برنامه‌های شاخص اقشار مختلف بسیج از سوی بسیج رسانه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و امیدواریم شاهد بازتاب گسترده برنامه‌های این ایام و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان با محتواسازی رسانه‌ها باشیم.