برگزاری نشست خبری اکران مردمی جشنواره عمار در منزل شهید کرمعلی شهرستان نهاوند

نشست خبری اکران مردمی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار کشور با حضور مصطفی علینژاد مسئول ستاد اکران مردمی این جشنواره در منزل شهید عزت‌الله کرمعلی در نهاوند برگزار شد.

نشست خبری اکران مردمی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار کشور با حضور مصطفی علینژاد مسئول ستاد اکران مردمی این جشنواره در منزل شهید عزت الله کرمعلی در نهاوند برگزار شد.

خانم گل‌بانو سوری مادر شهید عزت‌الله کرمعلی در اقدامی قابل تحسین و با تلاش خود موفق به آموختن سواد گردیده تا وصیت‌نامه فرزند شهیدش را بر روی فرش منقش کند. این اقدام خانم سوری مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و این مادر شهید گرانقدر فرشی را که وصیت‌نامه فرزندش بر روی آن منقش بود در دیدار با مقام‌ معظم رهبری به ایشان تقدیم کرد. فیلم مستند «وصیت» با مضمون زندگی این مادر شهید در جشنواره عمار امسال به نمایش در آمد.

به گفته مصطفی علینژاد، مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار، نیز شهرستان #نهاوند از برترین اکران‌کنندگان فیلم عمار در کشور به حساب می‌آید و این یک موفقیت برای شهرستان است.

معرفی خانم اکرم حیدری به عنوان دبیر شبکه اکران مردمی جشنواره عمار؛
فعال فرهنگی نهاوند و رابط جشنواره در استان همدان به دلیل شایستگی‌های کثیرشان در کار، با عنوان دبیر شبکه اکران مردمی جشنواره عمار در کشور معرفی می شوند.

اعلام برگزاری مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همدان؛
این مراسم بیست و ششم دی ماه به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد. خوشبختانه همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد هم میزبان ستاد اکران های مردمی عمار بوده اند.پرداختن به موقعیت زن ایرانی؛ از شعارهای جشنواره فیلم عمار است که به گفته خانم حیدری در این خصوص، فیلم‌های بسیاری نیز ساخته شده.

اکران فیلم‌های کوتاه در خصوص شهرستان نهاوند؛

آن ۶ مرد (فیلمی در خصوص گروه انقلابی ابوذر)، پیش‌ مرگان (در خصوص عده‌ای از بانوان پیش مرگ در شهرستان نهاوند)، وصیت (مادری که وصیتنامه فرزند شهیدش را تابلو فرش کرد) از جمله این فیلم‌ها هستند.

مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان همدان روز ۲۶ دی به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.