کارگردان تیزر‌های اقتصاد مقاومتی؛

«اخراجی‌ها» نسخه‌ای عملی برای اشتغال‌زایی است/کودکان ایرانی حامی تولید ملی شدند

کارگردان مجموعه تیزرهای اقتصاد مقاومتی گفت: این آثار کوتاه، نسخه‌ای عملی است برای اینکه متوجه شویم چقدر راحت می‌توانیم برای جوانان بیکار شغل ایجاد کنیم.

به گزارش «عمار فیلم»، علی جعفرآبادی، کارگردان «یک اتفاق ساده» و «تابستان داغ» از مجموعه تیزرهای اقتصاد مقاومتی که با عنوان «اخراجی‌ها» از تلویزیون در حال پخش است، دراین‌باره گفت: «یک اتفاق ساده» به دنبال نسخه‌ای عملی برای اشتغال جوانان است و «تابستان داغ» عرضه محصولات داخلی را راهی برای حمایت از تولیدات ملی می‌داند.

وی با اشاره به توزیع این آثار در فضای مجازی همزمان با پخش تلویزیونی تصریح کرد: این دو اثر کوتاه، در نوع مخاطبان تفاوت‌هایی با هم دارند، مخاطبان هدف «یک اتفاق ساده»، بزرگسالان و «تابستان داغ» هم کودکان و نوجوانان هستند.

جعفرآبادی خاطرنشان کرد: خط داستانی «یک اتفاق ساده»، روایتگر زندگی تعدادی از کارگران است که شغل‌های کاذبی دارند، اما یک اتفاق ساده آن‌ها را مجددا سر کار قبلی خود بازمی گرداند.

وی اضافه کرد: در ساخت این اثر ۳ دقیقه‌ای تلاش شده تا کار از حال و هوای رئال خارج شود به همین خاطر با فضایی فانتزی در این اثر روبرو هستیم. در واقع، تیزر «یک اتفاق ساده»، نسخه‌ای عملی است برای اینکه متوجه شویم چقدر راحت می‌توانیم برای جوانان بیکار شغل ایجاد کنیم.

جعفرآبادی توضیح داد: تیزر «تابستان داغ» هم که در ۳ دقیقه تولید شده است، موضوعی فرهنگی دارد. این اثر هم ماجرای بچه‌هایی را به تصویر می‌کشد که به دنبال راهی هستند تا فروشگاه محله‌شان، اجناس ایرانی برای مردم بیاورد که در نهایت، شیطنت بچه‌ها به نفع تولید ملی کشور تمام می‌شود.

گفتنی است که سری دوم مجموعه تیزرهای اقتصاد مقاومتی «اخراجی‌ها» در چهار قسمت با عناوین «یک اتفاق ساده»، «تابستان داغ»، «صداها» و «ترک» به تهیه‌کنندگی مرکز بسیج صدا و سیما و در مدرسه سینمایی عمار تولید شده است.