آثار برگزیده بخش جنبی فیلم سازی مردمی «فیلم ما» اعلام شد

آثار برگزیده فراخوان فیلم سازی مردمی «فیلم ما» که در سه بخش اعلام شده بود، مشخص شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، بخش جانبی «فیلم ما» که بر فیلمسازی با ابزارهای ساده فیلم برداری از سوژه های اطراف خود تاکید داشت بهترین های خود را شناخت.

بر این اساس در بخش «پیاده روی اربعین»، ۱۳۰ اثر از ۹ شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شده که کاندیداهای این بخش آقایان «سعید فوداجی» از بیرجند با ارسال ۸ اثر و تدوین صحیح و قاب‌بندی درست، «رضا موذن» با ارسال ۲۳ اثر از ارومیه و «محمود جمشیدی» با ارسال ۶۶ اثر از اراک بودند که برگزیده نهایی این بخش «محمود جمشیدی» به دلیل ارسال بیشترین اثر شناخته شد.

در بخش «اولین درآمد پدرم»، ۵۳ اثر به دبیرخانه رسید و ۴۹ نفر در این بخش شرکت کرده و در این بین دو مدرسه نیز در این بخش شرکت کردند.

کاندیداهای این بخش نیز آقایان «علی‌رضا خالدی» از استان قم به دلیل انتخاب نمای زیبا از شهر محل زندگی به عنوان پس زمینه مصاحبه شونده، «علی‌رضا صادق‌نیا» از قم به دلیل مقدمه زیبا و تدوین قابل قبول، «منوچهر احمدی میرقائد» از استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل استفاده از نماهایی مرتبط از روستا و محل کار پدر و «احسان نورتقانی» از شهرستان گنبد استان گلستان به دلیل استفاده از نماهایی مرتبط با موضوع از محل کار پدربزرگ و قاب بندی صحیح و تدوین قابل قبول و شروع و پایان صحیح بودند که برگزیده این بخش «احسان نورتقانی» از شهرستان گنبد شد.

«گروه های شرکت کننده» نیز دیگر بخش این مسابقه بود که در این بخش مجموعه ای که بیشترین اثر را ارسال نماید و افراد بیشترین نسبت به سایر مجموعه ها در آن شرکت داشته باشند حائز اهمیت بودند.

در این بخش اما سه گروه، مدرسه دخترانه نرجس خاتون لارستان با ارسال ۱۷ اثر و شرکت ۱۵ دانش آموز به سرپرستی «زهرا شاکرپور» از معلمان این مدرسه، دبستان پسرانه امام حسین(ع) بیرجند با ارسال ۱۵ اثر و شرکت ۱۴ دانش آموز و مدرسه پیام هدایت شهر تهران با ارسال ۲۳ اثر و شرکت ۱۹ دانش آموز به سرپرستی «اسلامی» معلم این مدرسه به عنوان گروه های برگزیده معرفی و انتخاب شدند.