با انتشار کلیپی؛

«شکوه جمهوریت» بخش ویژه جشنواره عمار امسال/ طالبی مردم را به ساخت بزرگترین مستند سال دعوت کرد

در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ابوالقاسم طالبی، کارگردان نام‌آشنای کشورمان با انتشار کلیپی مردم را به ثبت صحنه‌های دیده نشده حضورشان در این رویداد ملی دعوت کرد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، «شکوه جمهوریت» به عنوان بخش ویژه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار تعیین شده است که به همین منظور در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابوالقاسم طالبی، کارگردان نام‌آشنای کشورمان و سازنده فیلم‌های سیاسی همانند «یتیم‌خانه ایران» و «قلاده‌های طلا» با انتشار کلیپی مردم را به ثبت صحنه‌های دیده نشده حضورشان در این رویداد ملی دعوت کرد.
بنابرین گزارش، به گفته طالبی، مردم می‌توانند فیلم‌های خود از لحظات حضورشان در انتخابات، تلخی‌ها و شیرینی‌های آن را با مراجعه به سایت جشنواره عمار به نشانی Ammarfilm.ir در بخش جدیدی به عنوان «شکوه جمهوریت» ثبت و ارسال کنند.
این بخش جدید ذیل بخش «فیلم ما» جشنواره عمار قرار دارد و مردم می‌توانند آثارشان را از طریق موبایل، دوربین‌های خانگی و یا حرفه‌ای ثبت کرده و به بخش جدید جشنواره ارسال کنند که به گفته طالبی، به آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

 [fa type=”download”] دریافت کلیپ ۱۳mb

 [fa type=”reply”] صفحه «شکوه جمهوریت»