در گفت‌وگو با فارس

نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع عاشقانه در فضای پشت جبهه

جلال دهقانی اشکذری کارگردان فیلم سینمایی «دلبری» از نگارش فیلمنامه‌ای با موضوعی متفاوت و فضای پشت جبهه خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری فارس، سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان فیلم «دلبری» درباره فعالیت‌های اخیر خود در سخنانی، گفت: یک سال و نیم روی فیلمنامه «حالت پرواز» کار کردم این فیلمنامه برخلاف کار قبلی‌ام «دلبری» فضای شلوغی دارد و به لحاظ تولید فیلم پرهزینه‌ای است زیرا بازیگران زیادی نیاز است که در فیلم حضور داشته باشند.

وی درباره تولید فیلم گفت: با تهیه‌کننده صحبت کردم و موافقت‌های مختلف جلب شد اما متاسفانه سرمایه لازم برای تولید فیلم فراهم نشد.

کارگردان فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» که برگزیده پنجمین جشنواره عمار هم هست درباره مضمون فیلمنامه گفت: فضای متفاوتی در این فیلمنامه تجربه کردم و به نوعی نقد درون گفتمانی انقلاب به شمار می ‌آید و فضای اجتماعی دارد.

وی درادامه گفت: به دلیل فراهم نشده شرایط تولید و این مهم که قصد دارم امسال فیلم بسازم فیلمنامه‌ دیگری در دست نگارش دارم که سبک و سیاق فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» دارد و فضای پشت جبهه را شامل می‌شود. یک طنز نرم درون دیالوگ‌ها و فضای فیلمنامه وجود دارد به عقیده خودم این کار عاشقانه‌ای متفاوت است

کارگردان «دلبری» درباره پخش فیلم ازتلویزیون و نوع برخورد مخاطب با فیلم گفت: واکنش بسیار خوبی از سوی مخاطبان تلویزیون با فیلم را شاهد بودیم نسبت به زمان جشنواره واکنش خیلی بهتر بود. فضای برج میلاد درباره فیلم زیاد خوب نبود اما مخاطب با فیلم در پخش تلویزیونی بسیار خوب ارتباط برقرار کردند.