دبیر جشنواره فیلم عمار البرز:

پاتوق اکران فیلم‌های عمار در استان البرز مشخص می‌شود

دبیر جشنواره فیلم عمار استان البرز خبر از مشخص شدن مکانی برای اکران‌های ثابت هفتگی یا ماهیانه در این استان داد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید امیری دبیر جشنواره فیلم عمار در استان البرز در سخنانی گفت: با فرارسیدن ایام دهه فجر اکران فیلم‌های جشنواره عمار شتاب بیشتری گرفته است.

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان البرز با بیان اینکه مسئولان جشنواره با شرکت در جلسات معاونان پرورشی مدارس ناحیه ۳ به معرفی فیلم‌های جشنواره پرداختند، افزود: خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مدارس برای اکران‌های دانش‌آموزی روبه‌رو شدیم.

امیری با اشاره به اینکه در بسیاری از مدارس و مهد کودک‌های استان البرز فیلم‌های عمار به صورت منظم و هفتگی اکران می‌شود، متذکر شد: با توجه به جذابیت فیلم‌ها بازخورد بسیار خوبی از اکران آنها در بین دانش‌آموزان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه از تمام پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد و مدارس برای دریافت فیلم و اکران عمومی آنها به خانه عمار مراجعه می‌کنند، بیان کرد: اکران‌های بسیار خوبی در سطح مدارس استان داشتیم.

امیری با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۵۰ مورد توزیع فیلم در سطح استان داشتیم، تصریح کرد: بیشترین اکران‌ها در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ و فردیس انجام گرفته است.

دبیر جشنواره فیلم عمار در استان البرز با اشاره به اینکه بسیاری از مساجد اکران‌های هفتگی دارند، افزود: با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اکران‌ها رونق و سرعت بیشتری گرفته است.

وی با بیان اینکه صحبت‌هایی با برخی نهادها مبنی بر تخصیص مکانی مشخص برای برگزاری اکران‌های ثابت هفتگی یا ماهیانه صورت گرفته است، متذکر شد: در صورت به نتیجه رسیدن اقدامات‌مان فیلم‌های جشنواره عمار در طول سال و به صورت قرارهای ماهیانه یا هفتگی در مکان‌های مشخص و به صورت ثابت اکران می‌شود.