برگزیدگان یزدی جشنواره عمار تجلیل شدند

برگزیدگان یزدی هفتمین دوره جشنواره مردمی عمار با حضور جمعی هنرمندان و مسئولان هنری استان تجلیل شدند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت دهه مبارک فجر، در مراسمی با حضور «محمد ملک ثابت» مدیر کل حقوقی حوزه هنری و جمعی از هنرمندان، سینماگران و علاقه‌مندان از تلاش‌های هفت فیلمساز یزدی که در هفتمین جشنواره فیلم «عمار» حضور داشته وخوش درخشیده‌اند قدردانی شد. 

بر این اساس امسال هنرمندان استان با ۱۰ اثر در این رویداد هنری شرکت کرده بودند که حاصل تلاش آنها کسب دو فانوس و دو عنوان تقدیری بود که این آثار در پلاتو حوزه هنری به نمایش درآمد.

رئیس حوزه هنری یزد در این مراسم، هدایت و حمایت از هنرمندان فعال و مستعد را از وظایف و اولویت‌های این نهاد دانست و ارج نهادن به همت‌ فیلمسازان استان و تلاش در جهت رشد و ارتقای هنر متعالی را از اهداف برگزاری این مراسم برشمرد.

محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به تولیدات ارزشمند جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: باید زمینه بهتری برای دیده شدن آثار این جشنواره در سطح جامعه فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد هرسال شاهد موفقیت و درخشش بیش از پیش هنرمندان استان در این جشنواره باشیم.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از عمادالدین قانعی کارگردان مستند «تحریم شکنان» و عبدالامیر سبیعی کارگردان پویانمایی «جنگ جهانی سوم» که هر دو موفق به دریافت فانوس جشنواره عمار شده‌اند و نیز از محمدرضا حاجی غلامی کارگردان فیلم داستانی «سلام» و اصغر عباسی که به خاطر ساخت تیزر سینمایی کتاب «رویای نیمه شب» در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، قدردانی شد.

همچنین از ابوالفضل دهقانی‌زاده که با نماهنگ «شور همبستگی»، مهدی گلی با فیلم‌های «بردگی مدرن» و «ملاقمر» و محسن غلامزاده با فیلم‌های «حیاط پویا»، «گیوه دوزی» و «کنترل هوشمند» در هفتمین دوره این جشنواره شرکت کرده بودند، تقدیر شد.