اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در شهرستان نهاوند

فیلم‌های جشنواره مردمی عمار باهدف گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت در شهرستان نهاوند اکران شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از پایگاه خبری گرو، مراسم افتتاحیه اکران فیلم‌های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور مسئولان و جمعی از مردم نهاوند در کانون فرهنگی باهنر نهاوند برگزار شد.

اکرم حیدری رابط اکران فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند گفت: جشنواره مردمی عمار بستر و فرصت بسیار مناسبی برای نمایش و ساخت فیلم‌هایی با موضوعات دفاع مقدس، جهاد و شهادت، مدافعان حرم و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: برای دیده شدن آثار برجسته این فیلم‌سازان انقلابی، فیلم‌های منتخب هفتمین جشنواره عمار برای مردم نهاوند اکران می‌شود.

حیدری افزود: این فیلم‌ها ابتدا در مساجد اکران می‌شوند و سپس در مدارس و مراکز فرهنگی و هنری برای مردم به‌صورت رایگان اکران می‌شوند.

وی گفت: این فیلم‌ها به مدت یک هفته در مساجد مناطق مختلف نهاوند برای مردم اکران می‌شوند که اختتامیه این اکران‌ها روز شنبه ۱۶ بهمن بعد از نماز مغرب در مسجد شهرک شهید حیدری نهاوند خواهد بود.

این فیلم‌ها باهدف گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان حرم، شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اکران می‌شوند.

فیلم‌های این جشنواره در مساجد منطقه مهدیه، مسجد جنب مصلا، مسجد قیصریه، محمدیه، روستای کوهانی و مسجد علی بن موسی‌الرضا (ع) اکران می‌شوند.