کودکان مشکین دشت به تماشای انمیشن های «جشنواره عمار» می نشینند

باهماهنگی روابط عمومی ستاد جشنواره فیلم عمار البرز پخش مستمر انیمیشن های جشنواره عمار را برای کودکان خواهیم داشت.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا آتشگاهی، مسئول واحد خواهران هیئت منتظران مهدی(عج) مشکین دشت با اشاره به استقبال خوب کودکان از برنامه های فرهنگی این هیئت گفت: بحمدلله کودکان حضور چشمگیری در برنامه های هیئت دارند و در آخرین فراخوان مسابقه نقاشی با عنوان”معصومه(س)، دردانه نجیب”که به مناسبت بزرگداشت آن حضرت در سالروز وفاتشان برگزار شد، بیش از ۵۰ نقاشی به هیئت ارسال شد.

وی افزود: مدتی است که هیئت منتظران مهدی(عج) در کنار پرداختن به مسائل مذهبی برنامه های فرهنگی متعددی را برای کودکانی که همراه مادران خود به مراسم هفتگی می آیند تدارک دیده است و این امر در کنار حضور مادران، باعث انتقال فرهنگ دینی به کودکان نیز شده است.

آتشگاهی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی حذف دین در خانواده را هدف قراردادند و شایسته است تمامیی متولیان فرهنگی کشور تمرکز خود را بر برملا کردن این حرکت دشمن بگذارند.

این مسئول خارج شدن رویه هیئت های مذهبی از نگاهی تک بعدی به مسائل دینی لازم و ضروری دانست و ادامه داد: هیئت های مذهبی باید برای کودکان شهر نیز برنامه ریزی کنند و با شناخت نیازها و علاقمندی های آنان تعالیم دینی رابه شکل تاثیرگذارتری منتقل کنند.

مسئول واحد خواهران هیئت منتظران مهدی(عج)، در ادامه برنامه های فرهنگی این هیئت را برشمرد و تصریح کرد: در سال جاری همراه برگزاری مسابقات متنوع بنا است باهماهنگی روابط عمومی ستاد جشنواره فیلم عمار البرز پخش مستمر انیمیشن های این جشنواره را نیز برای کودکان داشته باشیم.