همزمان با فرارسیدن 9 دی:

۴۰ مرکز در بروجرد آماده اکران فیلم‌های جشنواره عمار هستند

از روز پنج‌شنبه، ۹ دی‌ماه اکران فیلم‌های هفتیمن دوره اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در بروجرد آغاز شده است.

دبیر جشنواره فیلم عمار در بروجرد با بیان این‌که ۴۰ مرکز در بروجرد آماده اکران فیلم‌های جشنواره عمار هستند، افزود: امسال هفتیمن دوره اکران جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود که از روز پنج‌شنبه، ۹ دی‌ماه اکران فیلم‌ها در بروجرد آغاز شده است.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از لرستان، هم‌زمان با فرا رسیدن ۹ دی‌ماه اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در بروجرد آغاز شد و اکران فیلم‌ها به مدت یک هفته ادامه دارد.
محمد پیرهادی، دبیر جشنواره فیلم عمار در بروجرد در این رابطه، گفت: به‌مناسبت ۹ دی‌ماه اکران فیلم‌های جشنواره آغاز شده که امسال ۴۲ فیلم مختلف و تخصصی در بروجرد اکران می‌شود.
وی اضافه کرد: این فیلم‌ها از روز پنج‌شنبه، نهم دی‌ماه در دانشگاه‌ها، مساجد، حسینیه و دیگر مراکز مورد نظر اکران می‌شود و اکران تا یک هفته ادامه دارد.
پیرهادی با بیان این‌که ۴۰ مرکز در بروجرد آماده اکران فیلم‌های جشنواره عمار هستند و خوشبختانه سال به سال استقبال از اکران فیلم‌ها بیشتر می‌شود، اظهارکرد: مدت زمان هر یک از فیلم‌هایی که اکران می‌شود متفاوت است اما همه فیلم‌ها با موضوعات انقلاب و در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری هستند.
وی بیان کرد: امسال هفتیمن دوره اکران جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود که از روز پنج‌شنبه، ۹ دی‌ماه اکران فیلم‌ها در بروجرد آغاز شده است.