جدیدترین مستند از شهید مصطفی صدرزاده منتشر شد / دانلود و تماشای رایگان «آقامصطفی» در عماریار

مستند «آقا مصطفی» همزمان با انتشار تقریظ‌‌‌ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم»، مصادف با روز جهانی مسجد و اولین رویداد تکریم فعالان مسجد در عماریار منتشر شد.

به گزارش عمارفیلم؛ مستند «آقا مصطفی» حکایتی از جهاد فرهنگی شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» است و روایتگر دنیای جوانانی شده که وی با روش‌های نامتعارف، آنان را به سوی پایگاه بسیج جذب کرده است. آنهایی که ابتدا او را تحقیر و حتی کتک زده‌اند و امروز همان بچه محل بسیجی دیروز، برایشان شده «آقا مصطفی».

مقام معظم رهبری در ۱۴ خردادماه ۱۴۰۲ در مراسم رحلت امام خمینی(ره)، در وصف شهید «مصطفی صدرزاده» بیان داشتند: گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی بر می‌خیزد؛ از یک روستای اطراف شهرستان شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل «مصطفی صدر زاده» به وجود می‌آید که ما از این شهید در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم، اینها امید بخش است.

مستند «آقا مصطفی» به کارگردانی و نویسندگی سیدابراهیم بدرالدین و تهیه کنندگی سیدحمیدرضا حسینی مهر در مدرسه اندیشه و هنر (ماه) ساخته شده است.

از دیگر آثاری که شهید صدرزاده را معرفی کرده می‌توان به عابدان کهنز، روزگار ابراهیم، غیور علوی، ملازمان حرم و فیلم دیپورت اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای رایگان در قالب بلیت اختیاری این مستند ارزشمند، می‌توانند به سایت عماریار به نشانی ammaryar.ir مراجعه کرده و برای تهیه کتاب «سرباز روز نهم» از سایت انتشارات راه یار به نشانی raheyarpub.ir اقدام کنند.