بخش فیلمِ‌ما:

فراخوان سراسری «فلسطینِ‌ما» تمدید شد

پویش سراسری «فلسطینِ‌ما» تا دهم آذر‌ماه سال جاری و با هدف جمع‌آوری روایت‌های مردمی از کنش‌های ایرانیان در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش عمارفیلم، با توجه به استقبال مخاطبان، مهلت شرکت در پویش «فلسطین ما» تا 10 آذرماه 1402 تمدید شد. برای شرکت در این رویداد کافیست تلفن همراه خود را دست بگیرید و روایتگر کنش‌های مردمی از سراسر کشور در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی باشید.

حسین خلج، دبیر بخش «فیلم ما» جشنواره مردمی فیلم عمار در گفت‌و‌گو با خبرنگار عمارفیلم گفت: این بخش، از دوره چهارم جشنواره، با هدف ایجاد نسل جدیدی از فیلم‌سازان تازه‌کاری که آثارشان، بازنمایی سوژه‌های مردمی اطرافشان باشد، ایجاد شد. «فیلم ما»، همواره متناسب با رویدادهای جاری و به روز جامعه و دنیا، موضوعات خود را مشخص کرده‌است. مثلا با توجه به وقایع سال گذشته در کشور، «نهضت روایت زن ایرانی» به عنوان موضوع این بخش برگزیده شد. به تبع، رقم خوردن عملیات «طوفان‌الاقصی» و به دنبال آن، نسل کشی و جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، باعث شد در سال جاری، موضوع این بخش به مردم فلسطین اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش، جمع‌آوری و پوشش رسانه‌ای حمایت ایرانیان، به ویژه نوجوانان و دانش آموزان از مردم مقتدر و مظلوم غزه است. تا این لحظه بیش از 300 اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار رسیده‌است و روند دریافت آثار همچنان ادامه دارد. از همه مردم به ویژه نوجوانان دعوت می‌شود تا فیلم‌های خود را در محو‌های اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تا 10 آذرماه 1402 می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی (شاد، روبیکار، بله، ایتا) به شناسه @Filmema13 ارسال کنند.

 

ببینید: مصاحبه دبیر بخش فیلم‌ما جشنواره عمار در برنامه سلام خبرنگار