در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه (س)؛

«اخت‌الرضا» به شبکه اکران عمار قدم گذاشت

فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه (س) و هم‌زمان با اکران سینمایی آن، در شبکه عمار اکران می‌شود.

به گزارش عمارفیلم؛ فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه (س) و هم‌زمان با اکران سینمایی آن، در شبکه عمار اکران می‌شود.

«اخت‌الرضا» براساس زندگی حضرت معصومه (س) ساخته شده و سفر ایشان از مدینه به قم برای دیدار برادرشان امام رضا (ع) را روایت می‌کند. در این فیلم به شخصیت والای حضرت معصومه (س) و احوال زمانه امام رضا (ع) نیز پرداخته شده است.

این اثر سینمایی به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی و تهیه‌کنندگی مشترک سید مجتبی طباطبایی و جعفر ادیب، در شهرک سینمایی نور تابان، بافق یزد، دستجرد قم، شهرک سینمایی غزالی تهران و شهر مقدس قم فیلم‌برداری و سعی شده فضاسازی و شخصیت‌پردازی آن با محوریت مستندات تاریخی باشد و کمتر از عنصر تخیل استفاده کند.

پژوهش فیلم‌نامه «اخت‌الرضا» طی ۴ سال و با نظارت محققان تاریخ اسلام و اساتید برجسته حوزه علمیه قم انجام و فیلم توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.

جهت دریافت راهنمایی یا ثبت درخواست اکران این فیلم سینمایی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و شهرهای فاقد سینما به سایت Ekranmardomi.ir مراجعه کنید یا با شماره 02142795050 تماس بگیرید.