تیزر رسمی پویش سراسری «فلسطینِ‌ما» منتشر شد

نهضت مردمی تولید محتوا درحمایت از مظلومان فلسطین

تیزر جدید بخش «فیلمِ‌ما» چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با گفتارهایی از نفیسه سادات موسوی، محمد انصاری، علی‌رضا دبیر، مهران رجبی، حبیب احمدزاده، محمدمهدی سیار، سرباز روح‌الله رضوی و حجت‌الاسلام پناهیان با محوریت «روایت همبستگی با مردم فلسطین» منتشر شد.

به گزارش عمار فیلم؛ تیزر جدید بخش «فیلمِ‌ما» چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با گفتارهایی از نفیسه سادات موسوی، محمد انصاری، علیرضا دبیر، مهران رجبی، حبیب احمدزاده، محمدمهدی سیار، سرباز روح‌الله رضوی و حجت‌الاسلام پناهیان با محوریت «روایت همبستگی با مردم فلسطین» منتشر شد.

کشور ما نیازمند یک «نهضت تولید محتوای مردمی» در جهت حمایت از  مردمان مقتدر و مظلوم فلسطینی است؛ مخصوصا در این روزها و پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» که فلسطینیان شاهد سخت‌ترین حملات از سوی رژیم صهیونیستی هستند. «فلسطینِ‌ما»، حرکتی است که نوجوانان می‌توانند با شرکت در آن، همراهی ملت ایران در حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه را انعکاس داده و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم‌سازند.

شما می‌توانید با دوربین تصویربرداری خانگی یا گوشی ‌همراه، از سوژه‌های اطراف خود فیلم بگیرید و حمایت خود از مردم ستم دیده فلسطین را در 9 محور روایت کُنش‌های امت اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، قصه گویی برای کودکان فلسطین، قصه گویی تاریخ و ماجرای فلسطین برای کودکان ایرانی، شعرخوانی و دکلمه خوانی درباره حماسه مقاومت مردم فلسطین، تجسم جهان بدون اسرائیل، رجزخوانی در برابر اشغالگران، پیام دانش‌آموزان ایرانی به مردم غزه، گزارش خبری روز آزادی قدس و شرح قاب، به اشتراک بگذارند.

 

مهلت ارسال آثار: 10 آذر‌ماه 1402

 

نحوه تهیه فیلم:

با یک موبایل یا دوربین فیلم بگیرید. سعی کنید ویدئویی که ارسال می‌کنید قصه داشته باشد. یعنی از ابتدا تا پایان ویدیو، بتوان نتیجه‌ای گرفت. زمان فیلم حداکثر 5 دقیقه باشد.

دوربین را به‌صورت صاف و تراز نگه دارید و بدون توجیه منطقی، از نماهای کج و غیرمتعارف استفاده نکنید.

دقت کنید که تصویر سوژه اصلی، حتماً واضح (فوکوس) بوده و تار نباشد.

جهت تسهیل فرآیند تولید اثر، جزوه فیلمسازی آسان در اختیار علاقمندان به صورت پیوست قرار می‌گیرد.

 

راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار:

– پیام‌رسان شاد و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی(بله، ایتا و روبیکا)

– تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰

– تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها : AmmarFilm.ir

– نام کاربری در پیامرسان شاد، بله، ایتا و روبیکا: FilmeMa13@

 

ببینید: تیزر رسمی پویش سراسری «فلسطینِ‌ما»