در مصاحبه با دبیر بخش فیلم ما مطرح شد:

معرفی بانوان موفق بسیاری به جامعه هنری / نوجوانان و دانش آموزان، مخاطب اصلی بخش فیلم ما

«علی پاشایی» دبیر بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در مصاحبه با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر سیما گفت: در بخش فیلم ما مخاطب اصلی نوجوانان و دانش آموزان هستند. این عزیزان می‌توانند زنان موفق اطراف خود را روایت کرده و تا حداکثر 31 فروردین ماه سال جاری برای ما ارسال کنند.

به گزارش عمار فیلم به نقل از شبکه خبرسیما، «علی پاشایی» دبیر بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در مصاحبه با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر سیما گفت: در بخش فیلم ما مخاطب اصلی نوجوانان و دانش آموزان هستند. این عزیزان می‌توانند زنان موفق اطراف خود را روایت کرده و تا حداکثر 31 فروردین ماه سال جاری برای ما ارسال کنند.

وی با بیان اینکه زمان آثار ارسالی حداکثر ده دقیقه و فیلم ها باید بصورت افقی باشند خاطرنشان کرد: تا به امروز تعداد قابل توجهی اثر ارسال شده و ما همچنان منتظر آثار بیشتری از نوجوانان عزیز هستیم.

 

بخش فیلم ما ویژه علاقمندان به هنر هفتم

در ادامه «سحر قناعتی» خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار از دوره چهارم خود بخشی را تحت عنوان «فیلم ما» اضافه کرد. در این بخش جوانان، نوجوانان و علاقمندان به هنر هفتم می‌توانستند از قهرمانان اطراف خود با استفاده از تلفن همراه و یا دوربین‌های خانگی فیلم کوتاه تهیه کرده و در این بخش شرکت کنند.

قناعتی بیان کرد: بخش فیلم ما هرساله موضوعی را به خود اختصاص می‌دهد مانند پویش اولین درآمد پدرم و… امسال نیز با موضوع «روایت زن ایرانی» مورد توجه قرار گرفته و مخاطبان عزیز می‌توانند بانوان فعال و موفق اطراف خود را که در موضوعات مختلف قصه شنیدنی‎ای دارند را روایت کنند.

 

معرفی بانوان موفق به جامعه هنری

قناعتی در ادامه خاطرنشان کرد: معرفی بانوان موفق بسیاری به عموم مردم و جامعه هنری، اتفاق مهمی بود که در سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار افتاد. برای مثال «معصومه صابکی» بانوی کارافرین سیستانی که با مستند «سورجان» معرفی و مورد تحسین عموم مخاطبان قرار گرفت و یا «عصمت احمدیان» مادر شهیدان فرجوانی و قهرمان مستند «بانو»، کارآفرین نمونه‌ای که باعث اشتغال چندین نفر شد.

قناعتی در پایان گفت: ما در اطراف خودمان بانوان زیادی را میشناسیم که در وجوه مختلف توانستند اتفاقات مثبتی را رقم بزنند. مادر، کارآفرین و یا خیر موفق که همه این زنان می‌توانند قهرمانان خوبی برای روایت باشند.

 

پاشایی ادامه داد: نوجوانان عزیز می‌توانند از طریق شناسه کاربری @filmema13 در پیامرسان‌های ایتا، بله، روبیکا و همچنین پیامرسان شاد در قسمت شادرویداد با عنوان نهضت روایت زن ایرانی آثار خود را برای ما ارسال کنند.

پاشایی در پایان اشاره کرد: از تمامی نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم تا در این بخش شرکت کرده و در کنار ما روایتگر زنان موفق ایرانی باشند.