اسامی هیئت داوران مسابقه «نهضت روایت زن ایرانی» اعلام شد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، هیئت داوران مسابقه «نهضت روایت زن ایرانی» سیزدهمین دوره این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، هیئت داوران مسابقه «نهضت روایت زن ایرانی» سیزدهمین دوره این جشنواره را معرفی کرد.

 

زهرا چخماقی

زهرا چخماقی، خبرنگار و گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان است. چخماقی سال‌هاست که گزارش‌های خبری مستند در صداوسیما تهیه و تولید می‌کند. در کنار آن، به کار گویندگی و اجرای خبر در بخش خبر نیز مشغول است.

 

رضوانه فتحی

رضوانه فتحی، فیلمنامه نویس و کارگردان جوانی است که از هنرجویان مدرسه سینمایی عمار بوده و سابقه ساخت آثار داستانی و مستند را دارد. او بیشتر به خاطر ساخت فیلم های کوتاه و نیمه بلندی مثل «پنجشنبه»، «خانه پنجم»، «مهمان» و «خاطره» شناخته می شود.

 

ابوالفضل اقبالی

ابوالفضل اقبالی، نویسنده، جامعه‌شناس و پژوهشگر حوزه مطالعات زنان و خانواده می‌باشد. وی دانش‌آموخته‌ی دکترای دانش اجتماعی مسلمین از دانشگاه تهران است.«آیا او کارگر بود»، «زنده باد تساوی»، «به دخترم»، «دربارۀ زن» و… از تالیفات ایشان می‌باشد.

 

سمیه ذوقی

سمیه ذوقی، نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه است. او هم‌اکنون مسئول خانه همبازی (واحد کودک و خانواده دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب) می‌باشد. کتاب «روز آزادی زن» با موضوع قیام 17 دی زنان مشهد، از تالیفات وی می‌باشد.

 

فضه‌سادات حسینی

فضه‌سادات حسینی، مجری و گوینده خبر است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد حقوق خانواده و دکتری حقوق زن در اسلام است و کار تدریس و ترجمه نیز انجام می‌دهد.حسینی فعالیت ویژه‌ای در پژوهشگری حوزه زنان دارد و هم‌اکنون مسئول میز زنان و خانواده صداوسیما می‌باشد.