شهادت سردار سلیمانی محور اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار

به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی فیلم‌های متناسب جشنواره عمار با موضوع شهادت این سردار شهید در نقاط مختلف کشور اکران می‌شوند.

به گزارش «عمار فیلم»، به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی فیلم‌های متناسب جشنواره عمار با موضوع شهادت این سردار شهید در نقاط مختلف کشور اکران می‌شوند.

بر اساس این گزارش، فیلم‌های «نبرد در نهر جاسم»، «ارغوان»، «ارباب جنگ»، «من می‌نویسم مرگ بر»، «هم‌آواز طوفان»، «سلفی با ابومهدی»، «شهید زنده»، «خیال باطل»، «وعده صادق»، «انتقام سخت» و … از جمله فیلم‌هایی بودند که تا امروز به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برای مردم و مخاطبان اکران شده است.

این اکران فیلم‌ها در مکان‌هایی چون، روستای بهمنی میناب، هشتبندی، شیراز، ورامین، سرچهان (فارس)، اصفهان، نیکشهر، سینمامردم نهاوند، سینمامردم زنجان، روستای کلاکسر آمل، فراشبند، بالاده (کازرون)، طالخونچه، چناران، تهران، سنقر، ساوه، استهبان، سیرجان و … به نمایش در آمده است.

بر این اساس، تا امروز حدود چهار هزار مخاطب در اماکنی چون مدرسه، مسجد، حسینیه، سالن آمفی‌تئاتر، امامزاده به تماشای این فیلم‌ها نشسته‌اند.

مخاطبان و علاقمندان می‌توانند برای درخواست اکران این فیلم‌ها به سایت www.ekran.ammarfilm.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند.