دختران دغدغه‌مند سبزواری، سفارش دهنده ساخت فیلم با موضوع «زن تراز انقلاب اسلامی» شدند!

مجموعه فرهنگی تربیتی دختران ماهتاب زهرایی سبزوار، در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، سفارش دهنده ساخت فیلم با موضوع «زن تراز انقلاب اسلامی» و «فرزند آوری» شدند.

در دوره‌ای که متاثر از رسانه‌ها، کتاب‌ها، و حتی صدا و سیمای ملی، فرهنگ غربی و تفکر بی ارزش و ناکارآمد بودن زنان و دختران در جامعه رواج پیدا کرد، پنج سال پیش تعدادی از مادران و دختران دغدغه‌مند در سبزوار، با ایجاد مجموعه‌ای فرهنگی تربیتی و فعالیت‌های بی‌نظیر، نشان دادند که زنان می‌توانند هم‌قدم و حتی جلوتر از آقایان علمدار خیلی از مسائل و کارهای فرهنگی اجتماعی باشند.

«دختران ماهتاب» معتقدند که به گفته‌ی حضرت امام، زن تراز انقلاب اسلامی با یک دست گهواره را تکان می‌دهد و با دست دیگر دنیا را! اما از آن طرف هم از عدم پرداخت تلوزیون و سینما به زن تراز انقلاب اسلامی گلایه مند هستند. به گفته ی آنان، وضعیت فعلی تلوزیون، سینما و رسانه موجب میشود که کودکان و فرزندان، و حتی کسانی که از دور ما را نگاه میکنند تصور کنند واقعیت «زن» همین است که در تلوزیون‌ و سینما می‌بینند؛ در حالی که زن تراز انقلاب اسلامی زمینه ساز بسیاری از موفقیت ها و جهادها بوده است.

 

 

«دختران ماهتاب زهرایی سبزوار» با ثبت یک فراخوان در بخش «فراخوان جوایز مردمی» یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوع «زن تراز انقلاب اسلامی و فرزند آوری»، از کارگردانان و سینماگران دعوت کردند تا با تولید اثر در این موضوع، چهره‌ی واقعی زن تراز انقلاب اسلامی را نمایان کنند.

 

شما هم فراخوان خود را ثبت کنید