اکران فیلم‌های سینمایی «به وقت شام، لاتاری و فیلشاه» در صومعه‌سرا

رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا گفت: فیلم‌های سینمایی «به وقت شام، لاتاری و فیلشاه» در مجتمع فارابی صومعه‌سرا اکران می‌شود.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری شبستان، سید محمدجواد جعفری، رابط جشنواره مردمی فیلم عمار درصومعه‌سرا، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته فیلم‌های سینمایی «به وقت شام، لاتاری و فیلشاه» در این شهرستان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های مذکور در تاریخ ۲۷، ۲۸ فروردین در آمفی تئاتر فارابی است، افزود: سه فیلم سینمایی نامبرده از پرطرفدارترین فیلم‌های مردمی هستند.

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا گفت: در اکران فیلم‌های سینمایی یتیم خانه ایران و شاهزاده روم با استقبال پر شور مردم مواجه شدیم به گونه‌ای که رکورد تماشای این دو فیلم در کشور شکسته شد.

جعفری تصریح کرد: جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا، دغدغه جوانان این شهرستان در زمینه تماشای فیلم‌های سینمایی را کم کرده است و نظرسنجی‌ها درمجموع حاکی از رضایت بالای مخاطبان از فیلم‌های اکران شده دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای رزرو کردن بلیط فیلم‌های لاتاری، به وقت شام و فیلشاه می توانند با شماره ۰۹۳۳۲۲۶۰۳۷۹ تماس حاصل کنند و یا به نوشت افزار نوتینو واقع در خیابان جعفری خیابان نادر رهبر، مساجد جامع و امام حسین(ع)، میدان اصلی شهر فروشگاه غدیرخم مراجعه کنند.