آتش به اختیارانِ فرهنگی در پارک های تبریز؛

اکران فیلم‌های جشنواره عمار در ولیعصر+تصویر/ ایده جالب گروهِ راه مهربانی در سایر مناطق اجرا می‌شود

حجت الاسلام یاره مسئول گروه فرهنگی راه مهربانی از احصاء نیازهای فرهنگی محلات و نوید اجرای اکران های متنوع در سایر مناطق و پارک های تبریز خبرداد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از آناج، گروه راه مهربانی را چند طلبه جوان تشکیل داده‌اند که در قالب طرح تابستانی و در مسجد جواد الائمه تبریز به کارهای فرهنگی پرداخته و برای کودکان و نوجوانان فیلم ها و انیمیشن های متنوعی اکران می کنند.

ایده جالب این گروه فرهنگی با استقبال خوبی از سوی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها مواجه شده‌است. فیلم‌هایی مانند جای خالی، بچرخ تا بچرخیم و سربازان بین الملل از جمله فیلم‌هایی است که توسط آتش به اختیاران فرهنگی در شب‌های گذشته به اکران در آمده است.

حجت الاسلام یاره مسئول این گروه فرهنگی در این باره اظهار داشت: دلیل انجام این حرکت یک فعالیت فرهنگی و فعال کردن مسجد جواد الائمه تبریز است؛ البته یکی از زمینه‌های آن برنامه‌هایی بود که در پارک‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: تا اندازه‌ای به نتیجه دلخواهمان در برنامه پارک‌ها و دعوت از سخنرانان رسیده‌ایم و برای آینده نیز برنامه‌ریزی‌هایی در دستور کار داریم.

حجت‌الاسلام یاره در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای برپایی این فعالیت‌ها در سایر مناطق دارند یا خیر، عنوان کرد: قطعا این برنامه را ادامه خواهیم داد و زمانیکه به اندازه موثر بتوانیم این مسجد را فعال کنیم و افزایش نیرو داشته باشیم متناسب با نیازهای مردم در سایر مناطق شهر نیز خواهیم پرداخت.