۶ بهمن‌ماه؛ آغاز جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز

فیلم‌های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۶ تا ۸ بهمن ماه در سینما اکسین اهواز اکران می‌شوند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از ایکنا، سیدمحمد آل عمران دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز با اعلام این خبر در سخنانی، گفت: هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۶ تا ۸ بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره امسال هم به همت اعضای دبیرخانه عمار خوزستان و مرکز رسانه بیداری، آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار را در سینما اکسین اهواز واقع در خیابان شریعتی(۳۰ متری) به مدت ۳ روز(۶ ،۷ و ۸ بهمن‌ماه) از ساعت ۱۸ تا ۲۲ اکران می‌کند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز ادامه داد: همچنین در روز پایانی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز در جمعه ۸ بهمن‌ماه همزمان با مراسم اختتامیه، فیلم «یتیم خانه ایران» ساخته کارگردان ارزشی ابوالقاسم طالبی اکران خواهد شد که مردم می‌توانند برای تهیه بلیط این فیلم با ۵۰ درصد تخفیف به یکی از شعب موسسه رسانه بیداری مراجعه کنند.

آل عمران خاطرنشان کرد: دبیرخانه استانی عمار قصد دارد در مدت سه روز برگزاری جشنواره کارگاه‌های آموزشی را با حضور هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار کند.

وی در پایان از همه اقشار و شهروندان عزیز برای شرکت در جشنواره مردمی فیلم عمار دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: حضور در این جشنواره برای عموم مردم شریف خوزستان و اهواز آزاد است.