هم‌اندیشی اکران کنندگان مردمی و فیلمسازان سمنانی برای حمایت از سینمای انقلاب

اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار در استان سمنان و هنرمندان و فیلمسازان این استان، در جلسه‌ای جهت هم اندیشی و تعامل برای حمایت از تولید و نمایش آثار سینمای انقلاب گردهم آمدند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در استان سمنان، عصر دیروز، جلسه‌ای جهت هم اندیشی هنرمندان حوزه مستند در سطح شهرستان شاهرود برگزار کرد.

در این جلسه مصطفی واحدی، مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار در سمنان، با اشاره به ظرفیتی که جشنواره عمار در سطح کشور ایجاد کرده، آن را بستری مناسب برای نمایش آثار تولیدکنندگان شاهرودی دانست.

در این جلسه همچنین قنبریان از دیگر فعالان فرهنگی استان، آماری از اکران کنندگان استان و فضای موجود در بخش اکران فیلم ها حتی در دور افتاده ترین نقاط استان ارائه کرد.

همچنین از آمادگی ستاد اکران مردمی استانی جهت استفاده از این پتانسیل برای دیده شدن ثمره تلاش های اهالی هنر شهرستان خبر داد.

فیروز آبادی، مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان شاهرود ضمن استقبال از پتانسیل فراهم شده  توسط دبیرخانه استانی عمار برای همکاری در زمینه های مختلف آموزشی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه، واحدی برای تعامل بیشتر میان هنرمندان فعال و مهجور پیشنهاد برگزاری گعده های هنری جهت هم اندیشی و همدلی سایر هنرمندان در سطح شهرستان را مطرح کرد.