مستند تحسین شده «داد» در دانشگاه زنجان به روی پرده رفت

مستند تحسین شده «داد» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در این دانشگاه به روی پرده رفت.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از نسیم زنجان، مستند تحسین شده «داد» به نویسندگی و کارگردانی حجت عدالت پناه و تهیه شده در مدرسه سینمایی عمار به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در این دانشگاه به روی پرده رفت.

این مستند، علی رغم مشکلاتی که در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات دانشگاهی به وجود آمد، با استقبال مطلوب دانشجویان دانشگاه زنجان روبرو شد.

سالار حدیدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان در این باره به خبرنگار نسیم زنجان گفت: با فراز و نشیب های فراوان و با لطف خداوند، مستند تحسین شده داد که در مورد اعتراضات صنفی و مبارزه با فساد در سیستم های حاکمیتی در جمهوری اسلامی بود توسط انجمن اسلامی دانشجویان اکران شد.

این فعال دانشجویی افزود: استقبال مطلوب دانشجویان فهیم با همه کاستی های تبلیغاتی اکران، ما را برای برنامه ریزی این چنین برنامه های عدالت طلبانه مشتاق تر کرد.

حدیدی اضافه کرد: مستند داد در مورد اعتراض صنفی و اعتراض به فساد در لایه های اداری نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط مدرسه سینمایی عمار تهیه وتولید شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان تصریح کرد: این مستند در طی چندین ماه اکران موفق خود، توانسته جوایز و تحسین های بسیاری را برای خود کسب کند.

وی با اشاره به هدف اکران این مستند ادامه داد: هدف اکران این مستند همان هدفی است که تولید کنندگان این مجموعه برای آن آستین های خود را بالازده اند.

حدیدی خاطرنشان کرد: این هدف مبارزه با فساد و بی عدالتی در نظام و جمهوریت بوده که اصل اساسی آن عدالت و عدالت خواهی است.