«مدیر کارآمد» کیانشهری راهی عمار می‌شود

علی اصغر شیخ‌شعاعی، کارگردان و مستندساز با اشاره به ارسال اثرش به هشتمین جشنواره عمار گفت: این مستند درباره مسئولان کاربلد و اهمیت انتخاب درست از طرف مردم است.

به گزارش «عمار فیلم»، علی اصغر شیخ‌شعاعی، کارگردان و مستندساز کرمانی درباره اثر «مدیر کارآمد» که به هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال کرده است، گفت: عید سال گذشته، به منزل یکی از اقوام در کیانشهر استان کرمان رفته بودم. وقتی با اهالی این شهر درباره وضعیت اقتصادی صحبت کردم با نارضایتی آنها روبرو شدم ولی مردم از عملکرد شهردار رضایت داشتند.

وی افزود: سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه مدیر ناکارآمد بزرگترین ضرر برای کشور است، موجب شکل گیری ایده ساخت این مستند در ذهن من شد.

این کارگردان ادامه داد: برای ساخت این مستند هیچ امکاناتی در اختیار نداشتم و به همین دلیل با سپاه کیانشهر صحبت کردم که در نهایت دوربینی را برای تولید مستند «مدیر کارآمد» در اختیار من قرار دادند.

شعاعی خاطرنشان کرد: این مستند حامل این پیام به مخاطبان است که مدیر کارآمد و کاربلد در هر موقعیت و شرایطی، فعالیت‌های مفیدی دارد و توانایی بهبود شرایط مجموعه زیر نظر خود را دارد. این اثر ۳۰ دقیقه‌ای، سال جاری ساخته شده است.

این مستندساز یادآور شد: مشکل عمده در مسیر ساخت این مستند، کمبود تجهیزات مورد نیاز برای ساخت فیلم بود. در حقیقت مستند «مدیر کارآمد» با کمترین امکانات موجود تولید شده است.

شعاعی اظهار داشت: مخاطبان اصلی این مستند مردم و سپس مدیران و مسئولان کشور هستند. زیرا مردم با دیدن این مستند پی به نقش و جایگاه یک مدیر کارآمد می برند و ارزش انتخاب خود در برگزیدن مدیران لایق را به خوبی درک می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با این مستند، نخستین حضورم در جشنواره مردمی فیلم عمار را تجربه می‌کنم، البته در جریان این جشنواره و اجتماع فیلمسازان انقلابی و آثار تولید شده با موضوعات ارزشی در آن هستم.