لغو اکران مستند «داد» در تالار شهر انار کرمان/کارشکنی‌ها برای جلوگیری از نمایش «داد» ادامه دارد

نمایش مستند «داد» با موضوع افشاگری برخوردهای امنیتی و قضایی ناروایی که در سال های اخیر صورت گرفته است و قرار بود در

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» و به نقل از «انارما»، نمایش مستند « داد » به کارگردانی حجت‌ عدالت‌پناه برگزیده جایزه ویژه بخش نقد درونی گفتمان در هفتمین جشنواره مردمی عمار می باشد و قرار بود امروز ۵ اسفند در دو سانس ساعت ۱۹ و ۲۰ در تالار شهر انار(استان کرمان) رونمایی شود، لغو شد.

دلیل این امر نیز مخالفت مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد جهت کسب مجوزهای لازم برای رونمایی و نمایش این مستند در تالار شهر انار اعلام شده است.

با توجه به لغو رونمایی مستند «داد » در تالار شهر انار، عوامل اکران کننده این مستند ، برنامه را امشب ۵ اسفندماه در مسجد صاحب الزمان ( عج) انار راس ساعت ۱۹ برگزار می‌کنند.

مستند «داد» به مدت۵۰دقیقه، در آن تعدادی از دانشجویان عدالتخواه به همراه یک مستندساز پیگیر برخوردهای امنیتی و قضایی ناروایی که با اعتراضات صنفی مختلف در سال‌های اخیر شده، از جمله اعتراض رانندگان در بندرعباس و شلاق خوردن کارگران معترض معدن آق دره می‌شوند تولید شده است.

گفتنی است چندی پیش قرار بود مستند «داد» با توجه به داشتن مجوز در اصفهان اکران عمومی شود که با دستور دادستانی و بدون ذکر هیچ دلیلی مانع از اکران عمومی آن شدند. ولی در نهایت در تعدادی از مساجد استان به صورت مردمی نمایش داده شد.