امام جمعه مهریز؛

فیلم‌های جشنواره عمار به مردم معرفی شوند/سینمای دینی باید همراه با امید باشد

حجت الاسلام محی الدینی گفت: نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلند مدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده باشد. بر این اساس، توجه سینما به دین و حقایق و معارف حرکتی امیدبخش است.

به گزارش «عمار فیلم»، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز یزد در خطبه های روز گذشته نماز جمعه این شهرستان در سخنانی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره عمار گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران جشنواره مردمی فیلم عمار فرمودند، توجه این رویداد فرهنگی و سینمایی به معارف دینی و ارزش های انقلاب اسلامی اقدامی مبارک است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: نگاه به هنر اسلامی و سینمای دینی باید نگاهی بلند مدت و همراه با برنامه ریزی دقیق و امید به آینده باشد. بر این اساس، توجه سینما به دین و حقایق و معارف حرکتی امیدبخش است.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: انتخاب نام «عمار» برای این جشنواره اقدامی پسندیده است. زیرا با توجه به ویژگی ممتاز این صحابی بزرگ، تزلزل ناپذیری «عمار» در حوادث مختلف صدر اسلام و امتحان های سخت دوران حضرت علی(ع) از ویژگی های بارز او بود.

حجت الاسلام محی الدینی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنان و دیدارهای خود فرمودند که فیلم‌های این جشنواره باید به مردم معرفی شوند.

وی در پیان سخنان خود تصریح کرد: فیلم هایی از قبیل «با صبر زندگی» در مورد شهدای مدافع حرم و «بومرنگ» با موضوع وحدت اسلامی، از فیلم های بسیار خوب این جشنواره است.

گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همزمان با ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، ششم الی ۱۵ دی ماه در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود. همچنین علاقمندان جهت دریافت و اکران فیلم‌های این جشنواره می‌توانند «ثبت نام» را به ۳۰۰۰۴۵۵۰ ارسال یا به AmmarFilm.ir مراجعه کنند.