فروش ۶ هزار نسخه‌ای آثار منتخب جشنواره عمار

از زمان آغاز ارائه آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار از طریق مرکز توزیع و فروش «عماریار»، تاکنون نزدیک به 6 هزار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، از زمان آغاز ارائه آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار از طریق مرکز توزیع و فروش «عماریار»، تاکنون نزدیک به ۶ هزار نسخه از این آثار به فروش رفتند.
بر اساس این گزارش، از مجموعه این محصولات که توزیع آنها از اواخر اسفند سال گذشته و در آستانه سال جدید صورت گرفته است، تاکنون، فیلم داستانی «هنگامه» و «سلام» درباره مدافعان حرم ۱۴۴۵ نسخه، فیلم سینمایی «ترمینال غرب» درباره وقایع هسته‌ای و عوارض اجتماعی آن، ۱۴۰۷ نسخه، مجموعه آثار مدافعان حرم، ۱۳۹۷ نسخه و مستند «داد» درباره تبعیض و فساد در برخی نهادها، ۱۳۰۵ نسخه فروش داشتند.


علاقمندان برای تهیه و خرید این محصولات می‌توانند به مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین در تهران، کتاب‌فروشی کیهان، ترنجستان سروش، فروشگاه روایت فتح و کافه‌کراسه، این محصولات را عرضه می‌کنند.
گفتنی است؛ مرکز اصلی فروش این محصولات، حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر است و علاقمندان می توانند به صورت حضوری نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی، علاقه‌مندان می‌توانند به کانال تلگرامی «عماریار» به نشانی https://t.me/ammaryar_ir مراجعه کنند و نیز با شماره‌های ۰۹۳۸۱۱۷۷۹۰۷ و ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ تماس بگیرند.