فروش ۱۰۰ میلیونی «موقعیت مهدی» در اکران‌های مردمی عمار

به گزارش عمارفیلم از آغاز ثبت نام اکران فیلم “موقعیت مهدی” بیش از ۹۳۰ درخواست برای اکران این فیلم در سامانه اکران مردمی ثبت شده که تا به این لحظه ۸۹ سانس اکران انجام شده و ۶۳۹۳ به تماشای این اثر نشستند.

فروش ۳ میلیون تومانی در شهری فاقد سینما…!

اکران های مردمی فیلم موقعیت مهدی در شهرستان رضوانشهر گیلان به فروش بیش از ۳ میلیون تومانی رسید، رضوانشهر از شهرهای فاقد سینمای ایران است که توانست در نخستین تجربه اکران یک فیلم در شهر خود به فروش ۳ میلیون ۳۰۰ هزارتومانی دست پیدا کند.

از هنر و سینمای انقلاب، ما مردم باید حمایت کنیم

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با حمایت از این فیلم و دعوت مردم به تماشای آن گفت: از هنر و سینمای انقلاب، ما مردم باید حمایت کنیم و این نیاز امروز جامعه ماست، اثری که در تراز انقلاب است مثل اثر فاخر موقعیت مهدی باید حمایت شود.

فیلم سینمایی موقعیت مهدی، به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد، شش پرده از زندگی سردار شهید مهدی باکری را از زمان عقد تا شهادت برادرش حمید به تصویر می‌کشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل امکانات و ثبت درخواست خود در سامانه اکران مردمی به آدرس https://ekranmardomi.ir/movie/M-Mahdi ، اقدام به اکران این فیلم در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگسراها، مناطق فاقد سینما و … کنند.