صدری‌نیا:مخاطب باید منصفانه بودن روایت ما را قضاوت کند/ شخصیت‌های موثر حاضر به مصاحبه درباره منتظری نبودند

مراسم رونمایی از مستند «قائم مقام» به کارگردانی محمدعلی صدری نیا عصر جمعه سوم آذر ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از مستند «قائم مقام» به کارگردانی محمدعلی صدری نیا عصر جمعه سوم آذر ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

وحید ایمانی، مجری این مراسم در ابتدای این مراسم گفت: مستند قائم مقام روایتی متفاوت از زندگی آیت الله منتظری است.

وی در ادامه گفت: در رسانه ها و در اکران های خصوصی چند کلمه کلیدی برایم جذاب بود و آن اینکه این مستند یک روایت منصفانه و متفاوت از زندگی آیت الله منتظری است.

مجری برنامه خطاب به کارگردان مستند گفت: این مستند حواشی خاصی دارد که هر کسی جرات ندارد سراغ آن برود، چطور شما که اشخاص معروفی هم هستید به این سوژه علاقه مند شدید؟

علی صدری نیا کارگردان مستند در توضیح مستند اظهار داشت: ما نه معروفیم نه سلبریتی هستیم، مستنسازیم و از اینکه اینجا جمع شدید تا کار ما را تماشا کنید، متشکریم.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم کار منصفانه باشد، نمیدانم چقدر موفق بوده ایم. شما باید قضاوت کنید.

کارگردان مستند قائم مقام ضمن تشکر از کسانی که در ساخت این مستند با وی همکاری کرده اند گفت: با بیان اینکه این کار حاصل تلاش یک جمع است.

صدری نیا همچنین تصریح کرد: آیت الله منتظری یکی از تاثیرگذار ترین شخصبت های انقلاب هستند و در این سال ها مغفول واقع شده است، ما سعی کردیم در حد توان مان مستند جامعی در مورد ایشان تولید کنیم.

وی اذعان داشت: یکی از دلایل طولانی شدن مراحل ساخت این مستند، این بود که کار چون در خصوص یکی از مقاطع مهم تاریخ است شخصیت های موثر در این حوزه حاضر نمی شدند مصاحبه بکنند، همینجا از طرف مستندسازها از همه بزرگان خواهش میکنم این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.

مهدی صفار، تهیه کننده مستند قائم مقام هم در ادامه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این مستند گفت: همه بزرگواران اسم ما را می دانند اما در این یه سال افراد زیادی از جمله آقای فرج الهی به عنوان پژوهشگر، سید مهدی حسینی به عنوان تصویر بردار و… زحمت کشیده اند.