ناصر نادری؛

شهید رحیمی، راه‌حل مشکلات جهان اسلام را فرهنگی می دانست

ناصر نادری، کارگردان مستند ابوذرها نمی میرند بعد از اکران این اثر در اهواز گفت: شهید رحیمی از شهدایی بود خیلی جلوتر از ما به کار فرهنگی در هند و پاکستان پرداخت و راهکار اختلافات امروز را کار فرهنگی

به گزارش عمارفیلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز فرهنگی و هنری رسانه بیداری، نادری کارگردان مستند ابوذرها نمی میرند، در نشست صمیمانه دومین شب از اکران های هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از اکران مستند ابوذرها نمی میرند در سینما اکسین اهواز برگزار شد، درباره علت انتخاب شهید رحیمی را به عنوان سوژه این مستند، بیان کرد: شهید رحیمی ۲۰،۳۰ سال پیش فتنه عربستان را شناسایی کرد.
وی افزود: شهید رحیمی از شهدایی بودند که کار نظامی نمیکردند و به همراه خانواده به کشوری سفر کردند که مردم ما اطلاعاتی درباره آنها ندارند و خیلی جلوتر از ما به کار فرهنگی در هند و پاکستان پرداخت. اختلافاتی که ما امروز حس میکنیم شهید رحیمی۲۰سال پیش حس کرد و راهکار آن را کار فرهنگی دانست.
کارگردان مستند ابوذرها نمی میرند با اشاره به اهوازی بودن شهید در پایان خاطر نشان کرد: بچه های اهواز ظرفیتهای جهانی دارند و میتوانند مشکلات خود را در خوزستان و حتی در کشور حل کنند.