رئیس کمیسیون فرهنگی:

دست زحمت‌کشان جشنواره عمار را می‌بوسم

جشنواره عمار تا به امروز توانسته در حوادث مختلف و امتحان‌های سخت، نماد موقع‌شناسی و حضور در وقت نیاز باشد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری فارس، نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی خطاب به عوامل برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شامگاه ۱۷ دیماه صفحه آخر هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ورق خورد تا برگ زرین دیگری از تلاشهای ملت مبارز و قهرمان پرور ایران ثبت گردد.

این حرکت عظیم فرهنگی به حق جای تشکر و شکر گذاری دارد:

از زنان زحمت کش صفادشت و سایر شهرها و روستاها که بی ریا و بسان سالهای دفاع مقدس با نانهای خانگی خود تنور جشنواره را گرم کردند..

از مادر شهیدان خالقی پور که چفیه بازمانده شهید عزیزش را برای حمایت از مجاهدان فرهنگی اهدا کرد…

از هزاران پخش کننده مخلص فیلمها در سطح شهرها و روستاها که که پیام رسان فرهنگ شهادت در سطح کل جامعه شدند…

از مجریان و زحمت کشان جشنواره که در گمنامی تمام بار سنگین مشکلات اجرایی را بدوش کشیدند تا جشنواره در مسیر رشد و اعتلا حرکت کند.

برگزاری این جشنواره بحق جای شکر و سپاس دارد، چرا که مصداق این فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رض) است که فرمودند:” هنر در مدرسه عشق نشان دادن نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است. هنر در عرفان اسلامی ترسیم روشن عدالت و شرافت و انصاف و تجسیم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است”

جشنواره عمار همانطور که رهبر معظم انقلاب در وصف حضرت عمار فرمودند تا به امروز توانسته در حوادث مختلف و امتحان‌های سخت، نماد موقع‌شناسی و حضور در وقت نیاز و نقش تبیین‌کننده‌ی در مسائل و حوادث مسیر انقلاب را داشته باشد.

این جانب دست تک تک زحمت کشان جشنواره که از روستاها و شهرهای دور و با اخلاص و تحمل سختی ها این علم مقدس را به دوش کشیدند می بوسم و به پای این هنرمندان انقلابی خاکساری میکنم.

امید دارم که با دعای مادران و خانواده های شهدا و اخلاص رزمندگان مجاهد عرصه فرهنگ، این حرکت مقدس روز به روز بالنده تر و متعالی تر گردد.

نصر الله پژمانفر

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس