درخشش حوزه هنری قزوین در جشنواره مردمی فیلم عمار

مدیر حوزه هنری استان قزوین از افتخار آفرینی این مرکز در جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و گفت: در بخش تلویزیون اینترنتی موفق به کسب رتبه‌های برتر شد.

به نقل از ایرنا؛

محمد رضا امامقلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات داوران سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی؛ «درآمد دلاری با صابون» به کارگردانی فاطمه عابدزاده تهیه شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین را به عنوان برترین اثر تلویزیون اینترنتی انتخاب کرد.

وی اظهار داشت: فیلم تلویزیون اینترنتی “درآمد دلاری با صابون” با اقتباس از کتاب “حوض خون” است که حدود هفت ماه پیش تولید و منتشر شد.

این مسوول گفت: کتاب حوض خون درباره زنانی است که پشت جبهه به شست‌ وشوی لباس‌های خونین شهدا در جهت استفاده مجدد برای اعزام رزمندگان می‌پرداختند.

امامقلی تصریح کرد: فیلم تلویزیون اینترنتی “ایران کو” دیگر اثر تولیدی مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین بود که از سوی داوران این جشنواره نامزد لوح افتخار شد، این فیلم به کارگردانی امیر محمد باقریانی با توجه به حوادث اخیر در کشور تولید و منتشر شده بود.

این مسوول افزود: اثر دیگر “کونیکو” تهیه شده توسط عاطفه دانیالی است که در این مستند به معرفی مادر شهید محمد بابایی که ژاپنی بودند، پرداخته شده است.

وی یاد آور شد: در این دوره بیش از سه هزار و ۴۰۰ اثر برای رقابت به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است که در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی هشت اثر توانستند از کل کشور وارد مرحله داوری شوند که از این آمار، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین بود.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار با هدف بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به میزبانی شیراز برگزار شد.