حضور ۵۲ اثر از استان خراسان رضوی در هفتمین جشنواره عمار/ خالقی با ۵ اثر در عمار حاضر می‌شود

از زمان آغاز فراخوان هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، تاکنون 52 اثر از هنرمندان استان خراسان رضوی در بخش‌های
حضور 52 اثر از استان خراسان رضوی در هفتمین جشنواره عمار/ خالقی با 5 اثر در عمار حاضر می‌شود

به گزارش «عمارفست»، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره عمار از زمان آغاز فراخوان هفتمین دوره این جشنواره، تاکنون ۵۲ اثر از هنرمندان استان خراسان رضوی در بخش‌های «فیلم» و «فیلم ما» این رویداد سینمایی- هنری شرکت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، از میان فیلمسازان استان، سید شجاع صداقت‌مرتضوی و مریم تکافی بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بیش‌ترین آثار ارسالی فیلمسازان استان، در قالب مستند و داستانی و با موضوعات تاریخ معاصر، بیداری اسلامی-جهانی و اقتصاد مقاومتی بوده است.

بنابرین گزارش، از فیلمسازان جوان و مطرح استان نیز محمدمهدی خالقی برگزیده اولین و دومین دوره جشنواره عمار، با پنج اثر مستند در هفتمین دوره این رویداد سینمایی- هنری حضور دارد.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی ammarfilm.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های«فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله وپژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.