جشنواره فیلم عمار از مهمترین عرصه‌های مبارزه با فتنه فرهنگی

حجت الاسلام سعید مهدوی: برای استمرار کلمه حق و توحید در طول تاریخ باید عمارها در میدان حاضر باشند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سعید مهدوی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان در افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان که عصر امروز (۱۲۲ دی) در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم النبیا رشت برگزار شد اظهار کرد: برای استمرار کلمه حق و توحید در طول تاریخ باید عمارها در میدان حاضر باشند.

وی خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به یک تمدن نوین و بنیان نهادن ساختار اجتماعی براساس مبانی توحیدی از مهمترین بخش‌ها مرحله تثبیت و استقرار کلمه توحید است.

مهدوی با بیان اینکه در زمان تاسیس جامعه توحیدی فداکاری‌ها راحت‌تر است، گفت: هنگامی که مرحله تثبیت رسید چون نظام مبتلا به نفاق و نفوذ شیاطین می‌شود، جامعه توحیدی با فتنه‌های جدی مواجه می‌شود.

وی یادآور شد: رسول خدا برای تاسیس جامعه توحیدی زحمت بسیار کشید اما در هنگام تثبیت و تاویل قرآن حضرت علی(علی علیه السلام) بیشترین سختی را تحمل کرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان افزود: در هنگام نظام اسلامی جبهه کفر چهره مشخص و خباثتش هویداست و مبارزه برای یک مسلمان و اهل جبهه حق راحت تر انجام می‌شود.

 وی اعلام کرد: تثبیت نظام اسلامی با پرده عوض کردن نفاق روبروست و در این حالت انگیزه مجاهدانه اهل حق را به راحتی نمی‌توان برانگیخت.

 مهدوی با تاکید بر اینکه جنگ نرم از این مرحله در جامعه توحیدی آغاز می‌شود، گفت: در جهاد کبیر نه تنها باید با کفر مقابله کرد بلکه باید به هیچ وجه زیر طاعت کفر نرفت.

وی اذعان کرد: جبهه کفرهیچگاه اجازه نمی‌دهد جبهه اهل حق به تمدن اسلامی خود دست پیدا کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان، فتنه ۸۸ را یکی از توطئه‌های جبهه کفر برای مبارزه با جبهه اهل حق دانست و گفت: فته ۸۸ فتنه جملیه اصحاب قدرت طلب و انقلابیون خسته بود که با حضور مردم خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه شکل فتنه در دوران کنونی عوض شده است، اظهار کرد: خطرناک ترین نوع فتنه، فتنه فرهنگی است که امروز با آن مواجه هستیم.

مهدوی اضافه کرد: فتنه فرهنگی امروزدر حوزه مدیریت جامعه است تا کارآمدی نظام اسلامی را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه در فتنه فرهنگی عمارهای فرهنگی باید به میدان بیاییند، گفت: جشنواره عمار از مهمترین عرصه‌های مبارزه با فتنه فرهنگی است تا مدیریت نفوذ یافته در انقلابیون وامانده را که به دنبال القای یاس در مردم هستند را خنثی کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان اظهار داشت: عمارهای فرهنگی می‌خواهند صدایشان جهانی شود نه اینکه در عرصه جهانی دشمن هضم شوند. 

مهدوی خاطرنشان ساخت: فتنه امروز با اردوکشی خیابانی حرف خود را به کرسی نمی‌نشاند  بلکه امنیت اخلاقی، هویت بخشی و امنیت سیاسی و اجتماعی و باورهایمان را نشانه گرفته است.