حضور رئیس سازمان سینمایی در جشنواره فیلم عمار؛

توجه بیشتر به رشد کیفی آثار

محمد مهدی حیدریان عصر پنج شنبه با حضور درمحل برگزاری جشنواره فیلم مردمی عمار با اصحاب رسانه دیدار و گفت وگو کرد و از غرفه های اکران مردمی دیدن کرد .

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی در محل برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین حاضر شد و از نزدیک در جریان روند برگزاری این جشنواره مردمی قرار گرفت.


محمد مهدی حیدریان در جمع برخی رسانه های حاضر در جشنواره اظهار داشت: جشنواره هایی مثل عمار می توانند رویش های جدید هنرمندان در کشور را ، در حوزه های ارزشی شناسایی و زمینه حضور فعال تر آن ها را در عرصه نهضت تولید محتوا که رویکرد اصلی این دوره سازمان سینمایی است فراهم کنند. از همین رو این جشنواره و رویدادهایی مشابه این مورد حمایت سازمان سینمایی خواهد بود.


رئیس سازمان سینمایی در پایان اظهار داشت؛ جشنواره عمار با توجه به اینکه دوره تأسیس و تجربه های اولیه اش را گذرانده است انتظار می رود که با شتاب و وسعت بیشتری به حوزه های کیفی ورود کند و خوشبختانه برگزار کنندگان جشنواره عمار این نوید را داده اند که سطح کیفی آثار این دوره به طرز قابل توجهی بالاتر رفته است و در برنامه های دوستان توجه به افزایش سطح کیفی آثار یک اولویت مهم به حساب می آید.


در این دیدار یک ساعته که نادر طالب زاده، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار، رئیس سازمان سینمایی کشور را همراهی می کرد ؛ مهندس محمد مهدی حیدریان از بخش های مختلف این جشنواره از جمله غرفه اکران مردمی و غرفه “عمار یار” بازدید کرد.