“ترمینال غرب” در اصفهان روی پرده می رود

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار استان اصفهان اعلام کرد اولین اکران «ترمینال غرب» در اصفهان جمعه 1 بهمن ماه خواهد بود.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از رویش نیوز، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی عمار استان اصفهان، اولین اکران “ترمینال غرب” در اصفهان جمعه ۱ بهمن ماه انجام خواهد شد. این اکران ساعت ۹ صبح و در سینما سوره انجام خواهد پذیرفت.

همچنین برای هماهنگی و رزرو بلیط تلفن ۰۹۱۰۳۲۶۰۹۳۰ و اکانت تلگرامی @ammaresf از طرف دبیرخانه این جشنواره اعلام شده است. بلیط های این اکران نیز صرفاً به صورت پیش فروش عرضه می شود.

همچنین شایان ذکر است که یکی از همکاران شهید احمدی روشن، نویسنده فیلمنامه فیلم و شخصیتی که سوژه اصلی فیلم بر اساس وی شکل گرفته است، میهمانان ویژه این اکران هستند.

 

«ترمینال غرب» فیلم داستانی ۷۵ دقیقه ای به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و نویسندگی محمد نیک دل با موضوع اتفاقات هسته ای سال های اخیر و حواشی اجتماعی مربوط به آن است.

محسن افشانی، متین ستوده، یوسف مرادیان، سیما خضرآبادی، میرطاهر مظلومی، حبیب دهقان نسب، علی سلیمانی، حشمت آرمیده، مینا جعفرزاده، ثریا قاسمی، چنگیز جلیلوند و هوشنگ توکلی بازیگران این فیلم داستانی هستند.

در خلاصه این اثر آمده است: امید، دانشجوی جوانی که از طرفی درگیر بورسیه خواهرش است و از سوی دیگر، روی پروژه ای با موضوع تحقیقات هسته ای کار می کند.

 

ترمینال غرب در هفتمین جشتواره فیلم مردمی عمار توانست در بخش داستانی بلند لوح افتخار فیلمنامه، لوح افتخار بازیگری – هوشنگ توکلی و یوسف مرادیان – و همچنین فانوس این بخش را ازآن خود کند.