برپایی گالری نقاشی درباره هشتمین جشنواره عمار

مدیر گالری ابراهیم نژاد گفت: نمایشگاهی متشکل از 50 تابلوی نقاشی با موضوع هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار دایر کرده ام.

به گزارش عمارفیلم، علی ابراهیم نژاد مدیر این گالری پیرامون برگزاری نمایشگاه تابلویی با موضوع هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سخنانی، گفت: این نمایشگاه نقاشی از ۶ دی ماه در گالری ابراهیم نژاد آغاز شده و تا ۱۸ دی ماه ادامه دارد و همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ دایر است.
وی افزود: دلیل برگزاری نمایشگاهی ویژه هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، سعی و تلاش مسئولان و دست اندرکاران این رویداد فرهنگی و سینمایی است بدون هیچ چشم داشتی در مسیر برگزاری هرچه بهتر آن فعالیت می کنند.
مدیر گالری ابراهیم نژاد ادامه داد: علت دیگری که تصمیم گرفتم تا پیرامون هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار اقدام به برگزاری نمایشگاهی کنم ارادت قلبی من به امام هشتم، امام رضا (ع) بود. در این نمایشگاه حدود ۵۰ تابلو در ابعاد و اندازه های مختلف برای بازدید عمومی مردم درنظر گرفته شده بود.
وی یادآور شد: از زمان جوانی تا امروز مشغول انجام کارهای فرهنگی و هنری ازجمله نقاشی بودم و تا امروز نیز در بیش از ۳۰۰ نمایشگاه گروهی و انفردی شرکت کردم. با توجه به این موضوع، آثار من تا امروز در نمایشگاه های سال ۱۹۹۵ میلادی آلمان، ۱۹۹۶ آمریکا، انگلستان، ایتالیا، ترکیه، ژاپن، کره، کوبا، مصر، مقدونیه، مکزیک، هلند، یوگوسلاوی و روسیه به نمایش درآمده است.
ابراهیم نژاد در پایان تصریح کرد: بازدید از این گالری همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.